امنيت مملکت جز با پليس تامين نمي شود

حضرت آيت الله العظمي” وحيد خراساني” در ديدار فرماندهي انتظامي استان قم با وي، گفت: امنيت مملکت جز با پليس تامين نمي شود و سلام مرا به همه همکارانتان برسانيد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، حضرت آيت الله العظمي” وحيد خراساني” در ديدار فرماندهي انتظامي استان قم با وي، با اشاره به اينکه نظر لطف امام زمان (عج) بي ترديد شامل حال نيروي انتظامي هميشه خواهد بود، تاکيد کرد: توصيه مي کنم تمام کارکنان پليس از امروز شروع به خواندن قرآن کنند، هر روز قرآن بخوانند اگرچه کم باشد و آن را به امام زمان (عج) هديه کنند تا لطف آن حضرت شامل حالشان شود و در همه مسائل، حلال مشکلاتتان خواهد بود.

اين مرجع تقليد شيعيان در ادامه، افزود: اگر کسي هر روز درب خانه شما را بزند و به شما هديه اي بدهد شب عيد نوروز براي او چه خواهيد کرد مسلماً با تمام وجود از او تقدير مي کنيد، حال اگر اين هديه روزانه، عزيزترين گوهر که قرآن باشد هر روز به امام زمان (عج) هديه شود،آن حضرت در شب قدر با شما چه خواهد کرد، قطعاً مشکلاتتان را به احسن وجه حل مي کند.

حضرت آيت الله العظمي وحيد خراساني تصريح کرد: البته کار شما کار دشواري است چون با اراذل و اوباش مقابله مي کنيد و امنيت با وجود اراذل و اوباش کار ساده اي نيست، ان شاء اله مددي شود تا بر همه مشکلات فائق بياييد.

مرجع تقليد شيعيان ضمن قدرداني از پليس به خاطر تلاش در همه مناسبت هاي مذهبي به ويژه ايام فاطميه، خاطرنشان کرد: خوشا به حال نيروي انتظامي، اسمتان که در دفتر حضرت فاطمه زهرا(س) ثبت مي شود، پيش همه امامان و امامزادگان آبرومند هستيد،هر چه مي توانيد در اجراي مراسمات هيئت هاي فاطمه(س) کوشش کنيد.

حضرت آيت الله العظمي وحيد خراساني در پايان سخنان خود گفت: قرآن کلام خداست اگر در جواني با خون و جان شما مانوس شود،سعادتمند دنيا و آخرت خواهيد بود،به همه کارکنان پليس سلام مرا برسانيد و بگوييد ما دعاگوي شما هستيم و بدانيد هر حرفي از قرآن از دهان شما در بيايد 10 گناه از شما محو و 10 درجه در بهشت به شما داده مي شود.

در ادامه اين ديدار، سردار مجتبايي فرمانده انتظامي استان قم گفت: نيروي انتظامي موفقيت خود را در ايمان به خدا و اقتدار جستجو مي کند، ايماني که پاسخگوي معنوي و حالات دروني خودش باشد براي به دست آوردن اين شرايط نيازمند ارتباط معنوي با علما و مراجع ديني است.

وي تاکيد کرد: در اين صورت است که مي تواند در اجراي ماموريت ها و کارهاي سخت دوام بياورد بنابراين پليس بايد خودش ساخته شود تا منحرف نشود و ديگران را هم در اين مسير نگه دارد.

سردار مجتبايي تاکيد کرد: پليس اقتدارش را در مطالبات مردمي مي داند، دفاع از حق الناس، مردمي که در نظام جمهوري اسلامي زندگي مي کنند انتظارشان اين است که از آنها صيانت و امنيت شان تامين شود، پليس وظيفه خود مي داند که از امنيت اجتماعي ، عقيدتي و رواني چامعه دفاع کند.

فرمانده انتظامي استان قم تصريح کرد: دشمن نيز به دنبال از بين بردن اين امنيت است بنابراين امنيت اعتقادي هم در کنار علماء و بزرگان تامين مي شود و تامين آن هم متاثر از ارتباط با علماست، اين اقتدار هم متاثر از تربيت ديني پليس است.

سردار مجتبايي خاطرنشان کرد: امروز بزرگترين افتخار پليس، حل مشکلات اجتماعي با تقويت جنبه هاي اجتماعي است و در اين مسير راهي نيست جز حرفه آموزي و اينکه رشته ايماني را تقويت کنيم.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *