امنیت مملکت جز با پلیس تامین نمی شود

حضرت آیت الله العظمی” وحید خراسانی” در دیدار فرماندهی انتظامی استان قم با وی، گفت: امنیت مملکت جز با پلیس تامین نمی شود و سلام مرا به همه همکارانتان برسانید.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، حضرت آیت الله العظمی” وحید خراسانی” در دیدار فرماندهی انتظامی استان قم با وی، با اشاره به اینکه نظر لطف امام زمان (عج) بی تردید شامل حال نیروی انتظامی همیشه خواهد بود، تاکید کرد: توصیه می کنم تمام کارکنان پلیس از امروز شروع به خواندن قرآن کنند، هر روز قرآن بخوانند اگرچه کم باشد و آن را به امام زمان (عج) هدیه کنند تا لطف آن حضرت شامل حالشان شود و در همه مسائل، حلال مشکلاتتان خواهد بود.

این مرجع تقلید شیعیان در ادامه، افزود: اگر کسی هر روز درب خانه شما را بزند و به شما هدیه ای بدهد شب عید نوروز برای او چه خواهید کرد مسلماً با تمام وجود از او تقدیر می کنید، حال اگر این هدیه روزانه، عزیزترین گوهر که قرآن باشد هر روز به امام زمان (عج) هدیه شود،آن حضرت در شب قدر با شما چه خواهد کرد، قطعاً مشکلاتتان را به احسن وجه حل می کند.

حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی تصریح کرد: البته کار شما کار دشواری است چون با اراذل و اوباش مقابله می کنید و امنیت با وجود اراذل و اوباش کار ساده ای نیست، ان شاء اله مددی شود تا بر همه مشکلات فائق بیایید.

مرجع تقلید شیعیان ضمن قدردانی از پلیس به خاطر تلاش در همه مناسبت های مذهبی به ویژه ایام فاطمیه، خاطرنشان کرد: خوشا به حال نیروی انتظامی، اسمتان که در دفتر حضرت فاطمه زهرا(س) ثبت می شود، پیش همه امامان و امامزادگان آبرومند هستید،هر چه می توانید در اجرای مراسمات هیئت های فاطمه(س) کوشش کنید.

حضرت آیت الله العظمی وحید خراسانی در پایان سخنان خود گفت: قرآن کلام خداست اگر در جوانی با خون و جان شما مانوس شود،سعادتمند دنیا و آخرت خواهید بود،به همه کارکنان پلیس سلام مرا برسانید و بگویید ما دعاگوی شما هستیم و بدانید هر حرفی از قرآن از دهان شما در بیاید ۱۰ گناه از شما محو و ۱۰ درجه در بهشت به شما داده می شود.

در ادامه این دیدار، سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم گفت: نیروی انتظامی موفقیت خود را در ایمان به خدا و اقتدار جستجو می کند، ایمانی که پاسخگوی معنوی و حالات درونی خودش باشد برای به دست آوردن این شرایط نیازمند ارتباط معنوی با علما و مراجع دینی است.

وی تاکید کرد: در این صورت است که می تواند در اجرای ماموریت ها و کارهای سخت دوام بیاورد بنابراین پلیس باید خودش ساخته شود تا منحرف نشود و دیگران را هم در این مسیر نگه دارد.

سردار مجتبایی تاکید کرد: پلیس اقتدارش را در مطالبات مردمی می داند، دفاع از حق الناس، مردمی که در نظام جمهوری اسلامی زندگی می کنند انتظارشان این است که از آنها صیانت و امنیت شان تامین شود، پلیس وظیفه خود می داند که از امنیت اجتماعی ، عقیدتی و روانی چامعه دفاع کند.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: دشمن نیز به دنبال از بین بردن این امنیت است بنابراین امنیت اعتقادی هم در کنار علماء و بزرگان تامین می شود و تامین آن هم متاثر از ارتباط با علماست، این اقتدار هم متاثر از تربیت دینی پلیس است.

سردار مجتبایی خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین افتخار پلیس، حل مشکلات اجتماعی با تقویت جنبه های اجتماعی است و در این مسیر راهی نیست جز حرفه آموزی و اینکه رشته ایمانی را تقویت کنیم.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *