می‌آبادی: تا پایان لیگ، تیم ملی هندبال تشکیل نخواهد شد


هندبال فرامرز می آبادی

​سخنگوی فدراسیون هندبال گفت: مهم این است که جلسه کمیته فنی تشکیل شده است و من فکر می‌کنم برای انتخاب سرمربی نیز بعد از پنج شش جلسه بتوانیم به نتیجه برسیم. تا قبل از پایان لیگ برتر در ۲۴ اسفندماه قطعا تصمیم گرفته خواهد شد و وضعیت تیم ملی و سرمربی مشخص خواهد شد.

فرامرز می‌آبادی در گفت‌وگو با سادس در مورد نتیجه اولین جلسه کمیته فنی که روز گذشته در فدراسیون هندبال برگزار شد اظهار کرد: اولین جلسه کمیته فنی تشکیل شد. جلسه مقدماتی بود و در این جلسه تنها در مورد شرح وظایف کمیته فنی، روند کاری، سازماندهی و تدوین آیین‌نامه صحبت شد و کلیات بیش‌تر مطرح شد. وارد جزییات نشدیم و هیچ تصمیم‌گیری خاصی انجام نشد. جلسه رسمیت داشت اما همه اعضای جلسه نبودند. باید کمیته فنی دبیری داشته باشد، اما هنوز آن دبیر انتخاب نشده است.

او در پاسخ به این پرسش که چه کسانی اعضای کمیته فنی را تشکیل می‌دهند؟ گفت: حکم اعضای کمیته فنی قبلا ابلاغ شده بود و آقای محسن طاهری، ایرج رضایی، قاسم شعبان‌پور، محمود یوسفیان، اکبر ریاحی، معصومه مشت‌زن نایب رییس بانوان، دبیر و سرپرست فدراسیون اعضای این کمیته هستند. البته آقای مراد کرمی رییس سازمان لیگ نیز به عنوان ناظر و بدون حق رای در جلسات خواهند بود. البته ممکن است در برخی جلسات افرادی اضافه یا کم شوند.

دبیر فدراسیون هندبال در مورد ادامه این جلسات خاطرنشان کرد: قرار شده است تا هر دو سه هفته یکبار این جلسات برگزار شود تا به نتایج نهایی برسیم و ببینیم چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد.

وی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال مردان بیان کرد: بالاخره باید چند جلسه این کمیته تشکیل شود و ببینیم وضعیت چه می‌شود. مهم این است که این جلسه تشکیل شده است و من فکر می‌کنم برای انتخاب سرمربی نیز بعد از پنج شش جلسه بتوانیم به نتیجه برسیم. در این مدت باید آیین‌نامه بررسی و مصوب شود.

سخنگوی فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: لیگ برتر تا ۲۴ اسفندماه ادامه خواهد داشت و تا زمانی که لیگ در حال برگزاری باشد تیم ملی تشکیل نخواهد شد و قطعا اردوی تیم ملی نیز نخواهیم داشت. اما تا قبل از پایان لیگ برتر قطعا تصمیم گرفته خواهد شد و وضعیت تیم ملی و سرمربی مشخص خواهد شد.

به گزارش سادس، آخرین اردوی تیم ملی هندبال ایران در مردادماه ۹۵ تشکیل و ملی پوشان هندبال خود را برای حضور در تورنمنت قطر آماده کردند. در ۱۸ آبان ماه نیز محسن طاهری، سرمربی تیم ملی هندبال از سمت خود استعفا کرده بود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *