دشمن با برخی وصله‌ها، به دنبال تضعیف نظام و قوه قضائیه است

مرجع تقلید شیعیان گفت: در مورد برنامه‌های قوه قضائیه باید دقت بیشتری شود، برخی وصله‌ها را به قوه قضائیه می‌چسبانند که دشمن با این وصله‌ها به دنبال تضعیف نظام و قوه قضائیه است.

به گزارش سادس به نقل ازخبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی عصر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: حضرت می‌فرمایند دردها گناهان انسان و دوای گناهان، استغفار است.

مرجع تقلید شیعیان گفت: امروز، روزگار بسیار حساسی شده و دردها و مصیبت‌های فراوانی در کشور رخ می‌دهد، مسلماً دشمن به دنبال برنامه‌ریزی علیه نظام اسلامی است، دشمن نیز بااین‌همه تبلیغات سوئی که در کشور وجود دارد به دنبال گرفتن ماهی از آب گل‌آلود است.

وی با تأکید بر اینکه باید آگاه‌سازی بر روی اعتقادات و فکر مردم صورت گیرد، خاطرنشان کرد: شما به‌تنهایی قادر به مقابله با تهدیدات و اقدامات دشمن نیستید و باید مسئولان و ملت باید به کمک دستگاه قضائی بیاید.

استاد برجسته حوزه علمیه بابیان اینکه باید در حوزه علمیه  و تهران افرادی به مردم نقش آگاهی بخشی داشته باشند، گفت: در مورد برنامه‌های قوه قضائیه نیز باید دقت بیشتری شود ، برخی وصله‌ها را به قوه قضائیه می‌چسبانند که دشمن با این وصله‌ها به دنبال تضعیف نظام و قوه قضائیه است.

آیت‌الله علوی گرگانی بیان کرد: یکی از عوامل تخریب چهره قوه قضائیه حرکت‌هایی است که برخی اوقات انجام می‌شود،  باید تجدیدنظری در این رابطه صورت گیرد تا قوه قضائیه تضعیف نشود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *