سرمربی شهرداری کاشان: باوئرمان مربی تاثیرگذاری در بسکتبال ایران بود


تیم ملی بسکتبال

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری کاشان گفت: احتمالاً قرارداد دیرک باوئرمان و فدراسیون بسکتبال یک قرارداد سود- سود بوده است و در آن بندهایی بوده که او می‌تواند جدا شود و بندهایی هم داشته که ایران می‌توانسته او را از کار معلق کند.

مجید صالحی در گفت وگو با خبرنگار سادس اظهار کرد: فدراسیون در این زمینه ذی النفع و ذی الصلاح است و آدم‌هایی که در فدراسیون نشسته‌اند دارای صلاحیت هستند و تصمیم می‌گیرند.
وی افزود: فکر نکنم اتفاق خاصی رخ داده باشد ولی باوئرمان مربی خوب و تاثیرگذاری در بسکتبال ایران بود طبیعتاً ایشان می‌رود و مربی بعدی می‌آید که امیدوارم روند صعودی بسکتبال ایران ادامه داشته باشد.
صالحی همچنین در مورد شکست تیمش مقابل پتروشیمی بندرامام گفت: بازی پرفشاری بود، بازیکنانم بازی مردانه و درگیرانه‌ای را به نمایش گذاشتند ولی با توجه به عملکرد کادرفنی و بازیکنان پتروشیمی حق‌شان برد بود و باید قبول کنیم آن ها بهترین تیم ایران هستند.
وی افزود: تیم شهرداری کاشان در مقابل پتروشیمی پویا تاجیک، کاوه نورافزا، محمد خالقی فر را به دلیل مصدومیت و بوژان را به دلیل تمام شدن ویزای کارش در اختیار نداشت.
سرمربی شهرداری کاشان در مورد قضاوت داوران گفت: در این بازی حق پتروشیمی برد بود ولی برخی سوت‌هایی که زده می‌شود بازی را زیر سؤال می‌برد زیرا بی دقتی داوران باعث می‌شود بازی که باید با اختلاف کمتر تمام شود با 20 اختلاف به پایان برسد.
وی ادامه داد: اختلاف دو تیم از نظر امکانات 100 امتیاز است ولی در نتیجه این مسابقه 20 امتیاز نبود اما اگر نماینده کاشان تیم پتروشیمی را با توجه به داشتن کادر فنی با دانش و انسجام تیمی شکست می‌داد از معجزات ورزش بسکتبال تلقی می‌شد.
صالحی در پایان گفت: در این دیدار تابلو 24 ثانیه خراب بود و روی تمرکز دو تیم تأثیر گذاشته بود که این نشان می‌دهد که کاشان از نظر امکانات سخت افزاری ضعیف است و هنوز شرایط برگزاری یک مسابقه در شرایط استاندارد را ندارد.

به گزارش سادس، در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال مردان تیم شهرداری کاشان با نتیجه 82 بر 62 مقابل میهمانش پتروشیمی بندرامام مغلوب شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *