موافقت آذربایجان و عدم پاسخ از قزاقستان برای اردوی تدارکاتی در تهران


دیدار تیم های هندبال بانوان تاسیسات دریایی و هدف پویان جوان قم

مرضیه یوسف می‌گوید که تیم آذربایجان برای آمدن به ایران اعلام رضایت کرده بود، اما تیم قزاقستان هنوز پاسخی نداده است، اگر هر دو تیم به ایران بیایند عالی است.

مرضیه یوسف در گفت وگو با سادس، در مورد برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی هندبال بانوان با تیم‌های قزاقستان و آذربایجان به میزبانی ایران اظهار کرد: دو تیم قزاقستان و آذربایجان را درنظر گرفته بودیم، قزاقستان هنوز پاسخی به درخواست ما نداده است اما تیم آذربایجان به ما گفته بود که می‌خواهد به ایران بیاید.

او در ادامه خاطرنشان کرد: الان صحبت‌های اولیه انجام شده است و مراحل کاری آن در حال انجام است و روز گذشته نیز با اکبری سرپرست فدراسیون صحبتی کردیم. اگر خدا بخواهد مشکلی برای این تیم پیش نیاید برای ۳۰ دی ماه به ایران دعوت می‌شوند.

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان اضافه کرد: اگر قزاقستان پاسخ دهد و بتوانیم هر دو تیم را به ایران دعوت کنیم خیلی عالی خواهد شد، اما متاسفانه فکر نکنم این دیدارها با حضور بیشتر از یک تیم برگزار شود. چون قزاقستان تاکنون هیچ پاسخی به ما نداده است.

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان در مورد برگزاری هشتمین دوره اردوی تیم ملی گفت: ۲۸ دی ماه اردوی تیم ملی بانوان را خواهیم داشت. اگر دو تیم آذربایجان و قزاقستان نیز به ایران بیایند که در ۳۰ دی‌ماه بازی های تدارکاتی را نیز در ادامه اردو خواهیم داشت.

وی به انتخاب بازیکنان اعزامی در پایان دیدارهای تدارکاتی با این کشورها اشاره و بیان کرد: امیدوارم در پایان دیدارهای تدارکاتی بتوانیم ۱۸ بازیکنی که به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد را انتخاب کنیم.

مرضیه یوسف در مورد وضعیت آمادگی ملی پوشان نیز اظهار کرد: دور برگشت لیگ برتر در حال برگزاری است و ملی پوشان در حال تمرین هستند و در اردوی تیم‌های باشگاهی شان به سر می برند. آن‌ها برنامه‌هایی که برای بدنسازی به آن‌ها داده شده است را انجام می دهند تا دوباره به اردوی تیم ملی برگردند. ما هر یک‌ماه و نیم یکبار تست آمادگی جسمانی را انجام می‌دهیم تا بدانیم که ملی پوشان در شرایط مطلوب بدنی هستند یا خیر و اگر ضعفی دارند برطرف کنیم.

او به ملی پوشان تیم سابق شهرداری سنندج اشاره کرد و گفت: آن‌ها خود به تنهایی تمرین می‌کنند و برنامه‌هایی که به آن‌ها داده شده را انجام می‌دهند. ملی‌پوشان این تیم اردو به اردو در کنار تیم ملی حاضر می‌شوند. مگر بازی‌های دسته یک آغاز شود و دوباره از دسته یک آغاز کنند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *