جوایز حساب های قرض الحسنه بانک صادرات ایران اهدا شد

آيين باشكوه اهداي جوايز برندگان قرعه‌كشي حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز مديريت شعب غرب تهران با حضور مديران و جمعي از مشتريان آن مديريت و رئيس اداره كل روابط‌عمومي بانك صادرات ايران برگزار شد.

به گزارش سادس  به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در اين مراسم جايزه ٥٠٠ ميليون ريالي كمك‌هزينه خريد خانه به ٥٣ نفر از برندگان خوش اقبال حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز مديريت شعب غرب تهران اهدا شد.
اسدي، مديرشعب غرب تهران در سخناني با قدرداني از همراهی و همدلی مشتريان با اشاره به توانمندي‌هاي بانك صادرات ايران گفت:‌ اين بانک، قدمتی ٦٤ ساله دارد و با داشتن بیش از سه هزار شعبه و واحد بانكي و ٥٠ هزار كارمند شاغل و بازنشسته و با بزرگترين شبكه بانكي در داخل و خارج از كشور در خدمت مشتريان است.
وي افزود: بانک صادرات ايران با سرمایه ٥٧هزار و ٨٠٠ میلیارد ريال، بزرگترین بانك بورسي است. منابع اين بانک بیش از يك هزار و ٢٠٠ تريليون ريال و مصارف آن نیز ٧٠٠هزار میلیارد ريال است که از این لحاظ نیز جز بانک های برتر کشور است.
اسدی با اعلام وجود بیش از ٣ میلیون حساب قرض‌الحسنه در بانک صادرات ايران گفت: با اقدام خيرخواهانه مردم، منابع سپرده‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز صرف پرداخت تسهیلات به افراد زیادی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه با سرفصل‌هایی همچون؛ تأمین هزینه‌های ازدواج، تهیه جهیزیه، کمک به راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی کوچک، تأمین هزینه درمان بیماری، هزینه تحصیلی، حمایت از تعاونی‌های تولیدی و عمرانی، ساخت مدارس روستایی، کمک به ساخت راه و مسکن روستایی و… شده است كه این اقدامات نقش بسزایی در پاسخگويي به نیازهاي آحاد جامعه به ويژه اقشار كم‌درآمد داشته و دارد.
جهاني، رئيس اداره كل روابط‌عمومي بانك صادرات ايران نيز در اين آيين با اعلام رویکردهای مدیران عالی بانک گفت: سه نهاد مهم در جامعه بشري، بالاترين اثر را براي فراهم آوردن آسايش، رفاه، رشد و توسعه آن ايفای نقش مي‌كنند كه این سه نهاد شامل عوامل امنيتي، بهداشتي و پولي هستند كه در طول تاريخ زندگي بشر، اين سه عامل همواره به عنوان سه پايه اساسي رشد و توسعه اجتماعی زندگي بشر بوده اند.
وي ادامه داد: نهادهاي پولي و مالي در كنار دو عامل امنيتي و بهداشتي، ضلع مهمي از يك جامعه پيشرفته هستند. در جامعه، انسان‌ها با تلاش و کار شبانه روزی خود به طور روزمره به دنبال كسب درآمد و سرمايه‌گذاري در فعاليت‌هاي اقتصادي هستند و وجود نهادهاي مالي مدرن متناسب با جامعه از این جهت ضروري است که اندوخته‌هاي آن‌ها را در فضايي پاک و ایمن نگهداري و در امور مهم سرمايه‌گذاري می کند.
رئيس اداره كل روابط‌عمومي بانك صادرات ايران با اشاره به اهميت حساب قرض الحسنه پس‌انداز در بانك‌ها گفت: مردم عزيز كشورمان با نيت خير و دلي پاك، پول و سرمايه خود را در اين نوع حساب‌ها مي‌سپارند تا هموطنان نيازمند از اين منابع استفاده كنند و بدون دغدغه صرف امور ازدواج، درمان و اشتغال و کسب و کارهای کوچک خود كنند. ضروري است كه با تلاش و نيت خير شما، جامعه را از گرايش به سمت حساب‌هاي سپرده‌اي سوددار به سمت حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز سوق دهيم تا همه از خير و بركت اين كار الهي و دستور قرآنی بهره‌مند شويم.
جهاني در پايان اظهار داشت: هديه‌اي كه امروز تقديم شما شد، ناچيزترين و ناقابل‌ترين پاداشي است كه براي اين كار خير به شما تعلق گرفت و حال آنکه پاداش اصلي، نزد خداوند متعال است. چرا كه با سپرده‌هاي شما، چه بسيار بيماراني كه درمان شده‌اند و چه بسيار زوج‌هاي جواني كه با شادمانی به خانه بخت رفته‌اند. بياييد دست به دست هم دهيم و مردم و اطرافيانمان را تشويق به سمت افتتاح سپرده‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز کنیم تا همه از خير و بركت اين حساب‌ها بهره‌مند شويم و شادي را در دل تك‌تك هموطنانمان بنشانيم.
شايان توجه است؛ مراسم قرعه‌كشي حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز بانك صادرات ايران، ٢٨ مهرماه سال جاري، در آييني با حضور نمايندگان دادستان كل كشور، وزارت امور اقتصادي و دارايي، بانك مركزي ج.ا.ا، ديگر مسولين و نهادهاي مربوط و همچنين اعضای هیات‌مدیره و مدیران ارشد بانک صادرات ایران برگزار شد. بر اين اساس به مناسبت شصت و چهارمین سالروز تاسیس بانک صادرات ايران، تعداد١٠٦٤كمك هزينه خريد واحد مسكوني٥٠٠ ميليون ريالي، ١٠٦٤ كمك هزينه تحصيلي١٠ ميليون ريالي، ١٠٦٤ كمك هزينه خريد صنايع دستي ٥ ميليون ريالي و ميلياردها ريال جوايز نقدي ديگر به برندگان اين مرحله از قرعه‌كشي اعطا شد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *