لزوم مدیریت هزینه کردها براساس اولویت ها / ضرورت صیانت از کیان و حقوق ناجا با تمام توان در عرصه های مختلف/ ارتقاء وضعیت معیشت کارکنان در دستور کار

 معاون هماهنگ کننده ناجا با تأکید بر لزوم مدیریت هزینه کردها براساس اولویت ها گفت: باید از حقوق حقه ناجا با تمام توان در عرصه های مختلف صیانت کنیم.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار ” ایوب سلیمانی ” در دومین روز از همایش سراسری فرماندهان ، روسا و مدیران ناجا با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه گفت: خداوند را شاکرم که توفیقی حاصل شد به جمع خدمتگزاران در نیروی عظیم انتظامی بپیوندم و از لطف و اعتماد فرمانده محترم ناجا تقدیر می کنم.

وی افزود: بر خود لازم می دانم از زحمات و تلاش های چندین ساله سردار تشکری نیز قدردانی کنم.

معاون هماهنگ کننده ناجا در ادامه تأمین منابع برای اجرای مأموریت در ناجا، خدمات دهی، بهبود وضعیت معیشتی کارکنان و نیز انضباط بخشی اقتصاد ناجا را از اولویت ها برشمرد.

وی با اشاره به تلاش های گسترده در راستای افزایش اعتبار ناجا در سال ۹۵ عنوان کرد: با پیگیری های مجدانه و مسئولانه فرمانده ناجا این مهم در تعامل با دولت و مجلس محقق شد .

سردار سلیمانی پیگیری معوقات بودجه ای سال ۹۴ را نیز یک اولویت مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: در بحث توانمندی اقتصادی باید بر فعال کردن منابع درآمدی تلاشی مضاعف صورت بگیرد.

معاون هماهنگ کننده ناجا با تأکید بر لزوم تلاش روسا و فرماندهان ناجا در راستای تحقق درآمدهای پیش بینی شده تأکید کرد: استفاده از درآمدهای به حق در راستای پیشبرد اهداف ناجا کارگشا است و باید در عرصه های مختلف از کیان و حقوق حقه ناجا با تمام توان صیانت و دفاع کنیم .

سردار سلیمانی بر لزوم مدیریت هزینه کردها تأکید و بیان کرد: هزینه کردها باید براساس اولویت ها ، برنامه ریزی، دقت و هوشمندی صورت بگیرد و شایستگی های کلیدی را بر پایه بایسته های اساسی استوار کنیم .

وی خطاب به فرماندهان و روسای ناجا بیان کرد: هر کس در حوزه مأموریتی خود اولویت های اساسی را شناسایی و احصاء و منابع را براساس اولویت ها تزریق و هزینه کند. چرا که دفت در مدیریت هزینه بسیار کارآمد و مثمر ثمر است.

معاون هماهنگ کننده ناجا خاطر نشان کرد: می توان در راستای پیشبرد اهداف و ارتقاء امنیت با حفظ عزت و منزلت پلیس، از ظرفیت های مردمی بهره برد.

وی بهبود و ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان را از اولویت های اساسی برشمرد و افزود: فرمانده ناجا همواره بر پیگیری امور معیشتی کارکنان تأکید فراوان دارند و صیانت از کارکنان از اولویت های ناجا است.

این مقام مسئول با اشاره به افزایش حقوق برخی کارکنان مطرح کرد :تلاش شد حقوق کارکنان کم درآمد افزایش یابد و این مهم محقق خواهد شد .

سردار سلیمانی گفت: افزایش حقوق و مزایای کارکنان ناجا در یک فرآیند برنامه ریزی شده و براساس اولویت بندی از کم درآمدها در حال انجام است.

وی گفت: در تلاشیم در مسیری حرکت کنیم که آرامش و آسایش بیش از پیش کارکنان را فراهم کنیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *