لزوم مديريت هزينه کردها براساس اولويت ها / ضرورت صيانت از کيان و حقوق ناجا با تمام توان در عرصه هاي مختلف/ ارتقاء وضعيت معيشت کارکنان در دستور کار

 معاون هماهنگ کننده ناجا با تأکيد بر لزوم مديريت هزينه کردها براساس اولويت ها گفت: بايد از حقوق حقه ناجا با تمام توان در عرصه هاي مختلف صيانت کنيم.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار ” ايوب سليماني ” در دومين روز از همايش سراسري فرماندهان ، روسا و مديران ناجا با تبريک فرا رسيدن اعياد شعبانيه گفت: خداوند را شاکرم که توفيقي حاصل شد به جمع خدمتگزاران در نيروي عظيم انتظامي بپيوندم و از لطف و اعتماد فرمانده محترم ناجا تقدير مي کنم.

وي افزود: بر خود لازم مي دانم از زحمات و تلاش هاي چندين ساله سردار تشکري نيز قدرداني کنم.

معاون هماهنگ کننده ناجا در ادامه تأمين منابع براي اجراي مأموريت در ناجا، خدمات دهي، بهبود وضعيت معيشتي کارکنان و نيز انضباط بخشي اقتصاد ناجا را از اولويت ها برشمرد.

وي با اشاره به تلاش هاي گسترده در راستاي افزايش اعتبار ناجا در سال 95 عنوان کرد: با پيگيري هاي مجدانه و مسئولانه فرمانده ناجا اين مهم در تعامل با دولت و مجلس محقق شد .

سردار سليماني پيگيري معوقات بودجه اي سال 94 را نيز يک اولويت مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: در بحث توانمندي اقتصادي بايد بر فعال کردن منابع درآمدي تلاشي مضاعف صورت بگيرد.

معاون هماهنگ کننده ناجا با تأکيد بر لزوم تلاش روسا و فرماندهان ناجا در راستاي تحقق درآمدهاي پيش بيني شده تأکيد کرد: استفاده از درآمدهاي به حق در راستاي پيشبرد اهداف ناجا کارگشا است و بايد در عرصه هاي مختلف از کيان و حقوق حقه ناجا با تمام توان صيانت و دفاع کنيم .

سردار سليماني بر لزوم مديريت هزينه کردها تأکيد و بيان کرد: هزينه کردها بايد براساس اولويت ها ، برنامه ريزي، دقت و هوشمندي صورت بگيرد و شايستگي هاي کليدي را بر پايه بايسته هاي اساسي استوار کنيم .

وي خطاب به فرماندهان و روساي ناجا بيان کرد: هر کس در حوزه مأموريتي خود اولويت هاي اساسي را شناسايي و احصاء و منابع را براساس اولويت ها تزريق و هزينه کند. چرا که دفت در مديريت هزينه بسيار کارآمد و مثمر ثمر است.

معاون هماهنگ کننده ناجا خاطر نشان کرد: مي توان در راستاي پيشبرد اهداف و ارتقاء امنيت با حفظ عزت و منزلت پليس، از ظرفيت هاي مردمي بهره برد.

وي بهبود و ارتقاء وضعيت معيشتي کارکنان را از اولويت هاي اساسي برشمرد و افزود: فرمانده ناجا همواره بر پيگيري امور معيشتي کارکنان تأکيد فراوان دارند و صيانت از کارکنان از اولويت هاي ناجا است.

اين مقام مسئول با اشاره به افزايش حقوق برخي کارکنان مطرح کرد :تلاش شد حقوق کارکنان کم درآمد افزايش يابد و اين مهم محقق خواهد شد .

سردار سليماني گفت: افزايش حقوق و مزاياي کارکنان ناجا در يک فرآيند برنامه ريزي شده و براساس اولويت بندي از کم درآمدها در حال انجام است.

وي گفت: در تلاشيم در مسيري حرکت کنيم که آرامش و آسايش بيش از پيش کارکنان را فراهم کنيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *