سخنرانی معصومه ابتکار در هفدهمین جلسه‌ ‌گفتگوهای راهبردی


هفدهمین جلسه از ‌گفتگوهای راهبردی در راستای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ۱۸ دی ماه ۱۳۹۵ در محل مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار خواهد شد.

به گزارش سادس، معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران سخنرانِ هفدهمین جلسه‌ گفتگوهای راهبردی است.

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تأسیس نظام جمهوری اسلامی، شخصیت­‌ها و نخبگان صدیق کشور، تجارب ارزشمندی را در فرآیند پیشبرد انقلاب و پیشرفت کشور و نیز رفع موانع و مشکلات فراملی، منطقه­‌ای و ملی کشور در نهادهای نظامی-امنیتی، قوای مجریه، مقننه و قضائیه و نهادهای مردمی و بخش خصوصی اسلامی کسب کرده‌اند.

انتقال این تجربیات و دانش مسئولان پرسابقه و تأثیرگذار در روند پیشرفت انقلاب اسلامی و نیز مؤثر در نظام‌سازی جمهوری اسلامی ایران می­‌تواند چراغ راهی برای حرکت­‌های آینده کشور تلقی گردد. برای بهره‌­گیری از این تجارب ارزشمند، برگزاری نشست­‌های راهبردی در دستور کار «مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» قرار گرفت تا ان شاء الله بتواند با وقوف بر مسائل کلان و چالش‌­های عمده، از فرصت‌ها، بهتر در جهت بهره‌­گیری در جهت تدوین سند الگو استفاده نماید.

به گزارش دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، جهت دریافت اطلاعات مرتبط با جلسه‌های پیشین به بخش گفتگوهای راهبردی وبگاه مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت رجوع نمایید.

انتهای پیام  

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *