پیشبرد اهداف بنیاد تعاون ناجا نیازمند همراهی فرماندهان / معرفی دستاوردهای بنیاد تعاون / ” قول عملی و عمل به قول ” ؛ شعار بنیاد تعاون

 مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا ضمن معرفی دستاوردهای این بنیاد در سال ۹۴ گفت: پیشبرد اهداف بنیاد تعاون ناجا نیازمند همراهی فرماندهان و مدیران است.
به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “نوری نژاد” در دومین روز از همایش سراسری فرماندهان ، روسا و مدیران ارشد ناجا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس ، عرصه نظم و امنیت و مدافعان حرم و تبریک ایام شعبانیه گفت: توفیقی حاصل شد که بار دیگر در جمع فرماندهان و مدیران ناجا باشم چرا که پیشبرد اهداف بنیاد تعاون ناجا نیازمند همراهی و همدلی همه فرماندهان است.

وی ضمن ارائه گزارش عملکرد بنیاد تعاون افزود: اعتبارات موجود در بنیاد تعاون در سرمایه گذاری های کوتاه مدت و بلندمدت ، خدمات طرح حکمت ، ایجاد شرکت هایی برای سرمایه گذاری و تولید به کار گرفته شد و طرح هایی نیز در دست اقدام است.

ارائه تسهیلات مسکن به ۱۴۱ هزار نفر

مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا بیان کرد: مطابق خدمات این بنیاد بیش از ۱۴۱ هزار نفر تسهیلات مسکن و ۱۳۲ هزار نفر نیز وام دریافت کرده اند.

وی با اشاره به بخش دیگری از خدمات این بنیاد عنوان کرد: ارائه خدمات انتظامی نیز از برنامه های بنیاد در طول سال های گذشته بوده است.

سردار نوری نژاد با اشاره به اهم مشکلات و چالش ها پیش روی بنیاد تعاون ناجا گفت: در تلاش هستیم این مشکلات را با برنامه ریزی دقیق و منسجم مرتفع کنیم .

وی نسبت پایین ارزش روز دارائی ها به بدهی های بنیاد و همچنین افزایش انتظارات کارکنان برای دریافت خدمات را بخشی از مشکلات معرفی کرد.

مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا کمبود نقدینگی برای پروژه های در دست اجرا و خدمات انتظامی و همچنین انباشتگی مطالبات کارکنان ، پیمانکاران ، جریمه دیر کرد بخشی از پروژه های پیش فروش شده و نیز رقم بالای بدهی مالیاتی بنیاد را نیز از مشکلات موجود معرفی کرد.

سردار نوری نژاد در ادامه با اشاره به مهم ترین دستاوردهای بنیاد تعاون در سال ۹۴ خاطر نشان کرد: بررسی و شناسایی وضعیت فعلی و تدوین راه آینده و برون رفت از این وضعیت و همچنین ارائه راهکار به ستاد کل نیروهای مسلح از دستاوردها می باشد.

وی متوقف کردن دریافت تسهیلات از بانک قوامین برای اولین بار به منظور جلوگیری از افزایش بدهی و همچنین انعقاد قرارداد با این بانک جهت واگذاری دارائی ها و کاهش بدهی ها را از اقدامات بنیاد تعاون در سال ۹۴ برشمرد.

انضباط بخشی هزینه ها و درآمدها و همچنین شناسایی فرصت های رقابتی برای بنیاد در عرصه اقتصادی از دیگر دستاوردهای بود که مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا معرفی کرد.

اعلام اولویت های سال ۹۵ در بنیاد تعاون ناجا

وی با اشاره به برنامه های سال ۹۵ اظهار کرد: پرداخت وام مسکن و ازدواج، ارائه سبد ارزاق به کارکنان ، خدمات اقامتی و رستورانی و همچنین خدمات علمی و آموزشی از برنامه های اولویت دار بنیاد تعاون ناجا است.

این مقام عالی انتظامی تعمیر و تجهیز منازل سازمانی ناجا و همچنین تأمین منابع مالی “عطر گل یاس” و” یاس هنگام” را از دیگر برنامه های اولویت دار امسال برشمرد.

پیشبرد اهداف بنیاد نیازمند همراهی فرماندهان و مدیران ناجا

مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا خطاب به فرماندهان و مدیران ارشد ناجا عنوان کرد: در راستای پیشبرد اهداف بنیاد، انتظارات و مطالباتی داریم که امیدواریم این انتظارات با همراهی فرماندهان و مدیران ارشد محقق شود.

وی تلاش جهت تعدیل انتظارات کارکنان و تلطیف فضای روانی و همچنین کمک به بنیاد جهت ا رای تعهدات خدمات مسکن با فعال سازی قرارگاه مسکن را بخشی از این انتظارات دانست.

سردار نوری نژاد کمک به بنیاد جهت شناسایی و فروش املاک مازاد و راکد در استانها را خواستار شد و گفت: استفاده از ظرفیت استانی جهت تکمیل پردیس های رفاهی نیز از انتظارات این بنیاد است. مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا عنوان ” قول عملی و عمل به قول” را شعار بنیاد تعاول عنوان کرد و گفت :امیدواریم در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدامات مثمر ثمری انجام دهیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *