پيشبرد اهداف بنياد تعاون ناجا نيازمند همراهي فرماندهان / معرفي دستاوردهاي بنياد تعاون / ” قول عملي و عمل به قول ” ؛ شعار بنياد تعاون

 مدير عامل بنياد تعاون ناجا ضمن معرفي دستاوردهاي اين بنياد در سال 94 گفت: پيشبرد اهداف بنياد تعاون ناجا نيازمند همراهي فرماندهان و مديران است.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “نوري نژاد” در دومين روز از همايش سراسري فرماندهان ، روسا و مديران ارشد ناجا با گرامي داشت ياد و خاطره شهداي دوران دفاع مقدس ، عرصه نظم و امنيت و مدافعان حرم و تبريک ايام شعبانيه گفت: توفيقي حاصل شد که بار ديگر در جمع فرماندهان و مديران ناجا باشم چرا که پيشبرد اهداف بنياد تعاون ناجا نيازمند همراهي و همدلي همه فرماندهان است.

وي ضمن ارائه گزارش عملکرد بنياد تعاون افزود: اعتبارات موجود در بنياد تعاون در سرمايه گذاري هاي کوتاه مدت و بلندمدت ، خدمات طرح حکمت ، ايجاد شرکت هايي براي سرمايه گذاري و توليد به کار گرفته شد و طرح هايي نيز در دست اقدام است.

ارائه تسهيلات مسکن به 141 هزار نفر

مدير عامل بنياد تعاون ناجا بيان کرد: مطابق خدمات اين بنياد بيش از 141 هزار نفر تسهيلات مسکن و 132 هزار نفر نيز وام دريافت کرده اند.

وي با اشاره به بخش ديگري از خدمات اين بنياد عنوان کرد: ارائه خدمات انتظامي نيز از برنامه هاي بنياد در طول سال هاي گذشته بوده است.

سردار نوري نژاد با اشاره به اهم مشکلات و چالش ها پيش روي بنياد تعاون ناجا گفت: در تلاش هستيم اين مشکلات را با برنامه ريزي دقيق و منسجم مرتفع کنيم .

وي نسبت پايين ارزش روز دارائي ها به بدهي هاي بنياد و همچنين افزايش انتظارات کارکنان براي دريافت خدمات را بخشي از مشکلات معرفي کرد.

مدير عامل بنياد تعاون ناجا کمبود نقدينگي براي پروژه هاي در دست اجرا و خدمات انتظامي و همچنين انباشتگي مطالبات کارکنان ، پيمانکاران ، جريمه دير کرد بخشي از پروژه هاي پيش فروش شده و نيز رقم بالاي بدهي مالياتي بنياد را نيز از مشکلات موجود معرفي کرد.

سردار نوري نژاد در ادامه با اشاره به مهم ترين دستاوردهاي بنياد تعاون در سال 94 خاطر نشان کرد: بررسي و شناسايي وضعيت فعلي و تدوين راه آينده و برون رفت از اين وضعيت و همچنين ارائه راهکار به ستاد کل نيروهاي مسلح از دستاوردها مي باشد.

وي متوقف کردن دريافت تسهيلات از بانک قوامين براي اولين بار به منظور جلوگيري از افزايش بدهي و همچنين انعقاد قرارداد با اين بانک جهت واگذاري دارائي ها و کاهش بدهي ها را از اقدامات بنياد تعاون در سال 94 برشمرد.

انضباط بخشي هزينه ها و درآمدها و همچنين شناسايي فرصت هاي رقابتي براي بنياد در عرصه اقتصادي از ديگر دستاوردهاي بود که مدير عامل بنياد تعاون ناجا معرفي کرد.

اعلام اولويت هاي سال 95 در بنياد تعاون ناجا

وي با اشاره به برنامه هاي سال 95 اظهار کرد: پرداخت وام مسکن و ازدواج، ارائه سبد ارزاق به کارکنان ، خدمات اقامتي و رستوراني و همچنين خدمات علمي و آموزشي از برنامه هاي اولويت دار بنياد تعاون ناجا است.

اين مقام عالي انتظامي تعمير و تجهيز منازل سازماني ناجا و همچنين تأمين منابع مالي “عطر گل ياس” و” ياس هنگام” را از ديگر برنامه هاي اولويت دار امسال برشمرد.

پيشبرد اهداف بنياد نيازمند همراهي فرماندهان و مديران ناجا

مدير عامل بنياد تعاون ناجا خطاب به فرماندهان و مديران ارشد ناجا عنوان کرد: در راستاي پيشبرد اهداف بنياد، انتظارات و مطالباتي داريم که اميدواريم اين انتظارات با همراهي فرماندهان و مديران ارشد محقق شود.

وي تلاش جهت تعديل انتظارات کارکنان و تلطيف فضاي رواني و همچنين کمک به بنياد جهت ا راي تعهدات خدمات مسکن با فعال سازي قرارگاه مسکن را بخشي از اين انتظارات دانست.

سردار نوري نژاد کمک به بنياد جهت شناسايي و فروش املاک مازاد و راکد در استانها را خواستار شد و گفت: استفاده از ظرفيت استاني جهت تکميل پرديس هاي رفاهي نيز از انتظارات اين بنياد است. مدير عامل بنياد تعاون ناجا عنوان ” قول عملي و عمل به قول” را شعار بنياد تعاول عنوان کرد و گفت :اميدواريم در راستاي تحقق اهداف سازماني اقدامات مثمر ثمري انجام دهيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *