توفيقات ناجا در برخورد قاطع و سريع با اشرار و گروه هاي ضد انقلاب/انجام اقدامات اطلاعاتي در مبارزه با قاچاقچيان کالا و دانه درشت ها

 رئيس حفاظت اطلاعات ناجا گفت: نيروي انتظامي در حوزه برخورد با اشرار،معاندان و گروه هاي ضد انقلاب هميشه قاطع، سريع و محکم بوده و موفقيت هايي را در اين رابطه بدست آورده است.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ؛ سردار “عبدالله زاده” در دومين روز همايش سراسري فرماندهان ناجا با اشاره به توفيق شرفيابي فرماندهان اين نيرو به محضر مقام معظم رهبري در روز گذشته، اظهار داشت: نکات مشروحه از سوي معظم له همان مواردي است که بارها در جلسات فرماندهان ناجا ، روساي عقيدتي سياسي و حفاظت مطرح مي شد.

وي افزود: داشتن سلامت فکر ،عمل و اخلاق از نکات اساسي و دائمي حضرت آقا است که در فرمايشات ايشان به اين موضوعات اشاره شد.

تاکيد مقام معظم رهبري بر لزوم نظارت دقيق و دائمي فرماندهان و بخش هاي نظارتي بر مجموعه

رئيس حفاظت ناجا خاطرنشان کرد: همچنين لزوم نظارت دقيق، مستمر و دائمي فرماندهان و بخش هاي نظارتي بر مجموعه دروني هميشه مورد تاکيد رهبر بوده که بايد اين امر سرلوحه کار قرار بگيرد.

سردار عبدالله زاده تاکيد کرد: لزوم قانون گرايي در داخل ناجا ، داشتن اقتدار و قاطعيت همراه با رأفت و عطوفت اسلامي ،برخورد مدبرانه ناجا با مفاسد اجتماعي و اخلاقي از ديگر تاکيدات فرمانده معظم کل قوا در ديدار فرماندهان ناجا بود.

توفيقات ناجا در برخورد قاطع، سريع با اشرار، معاندان و گروه هاي ضد انقلاب

رئيس حفاظت اطلاعات ناجا تصريح کرد: نيروي انتظامي در برخورد با اشرار، معاندان و گروه هاي ضد انقلاب هميشه قاطع، سريع و محکم بوده و موفقيت هايي را در اين رابطه بدست آورده است.

انجام اقدامات اطلاعاتي در مبارزه با قاچاقچيان کالا و دانه درشت ها

وي به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و گفت: در راستاي مبارزه با قاچاقچيان و دانه درشت هاي اين حوزه بايستي اقدامات اطلاعاتي انجام داد.

رئيس سازمان حفاظت و اطلاعات ناجا، سلامت حفاظت اطلاعات و بخش هاي نظارتي را يکي ديگر از تاکيدات رهبر انقلاب دانست و گفت: هر نيرويي که بخواهد مجموعه را سالم نگه دارد بايد خود آن مجموعه از سلامت برخوردار باشد.

سردار عبدالله زاده در پايان همچنين بر ارتقاء مهارت هاي کارکنان ناجا در تيراندازي تاکيد کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *