سارق حرفه اي با 21 مورد سرقت در کرمانشاه دستگير شد

فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از دستگيري سارق حرفه اي با 21 مورد سرقت در اين شهرستان خبر داد و گفت: متهم 28 ساله دليل ارتکاب به سرقت را اعتياد و تأمين امرار معاش و موادمخدر عنوان کرده است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس سرهنگ “رضا شيرزادي” بيان داشت: مأموران کلانتري 11 مرکز حين گشت زني در سطح شهر کرمانشاه مشاهده کردند كه شخصي به قصد سرقت دستش را در جيب يکي از عابران پياده برده است، لذا به سرعت وارد عمل شده و قبل از هرگونه اقدامي از سوي متهم، وي را دستگير کردند.

اين مقام انتظامي افزود: متهم که موفق شده بود مبلغ چهار ميليون ريال ايران چک را از جيب شاکي کش رو زني کند، در محل ارتکاب جرم به بزه ارتكابي خود اعتراف کرد و به کلانتري 11 مرکز منتقل شد.

سرهنگ شيرزادي ادامه داد: متهم در بازجويي هاي فني و تخصصي به 21 مورد سرقت لوازم و قطعات خودرو، سرقت اماکن خصوصي و کش رو زني اعتراف کرده است که پس از تشکيل پرونده، جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه با اشاره به اينکه متهم 28 ساله دليل ارتکاب به سرقت را اعتياد و تأمين امرار معاش و موادمخدر عنوان کرده است، گفت: بيکاري و فقر و در نتيجه آن اعتياد به موادمخدر، از عمده دلايل سارقان براي ارتکاب جرم است که دستگاه هاي مسئول مي بايست در اين راستا اقدامي جدي داشته باشند.

سرهنگ شيرزادي خاطرنشان ساخت: دستگيري سارقان و مجرمان از وظايف نيروي انتظامي است، اما محکوميت قضائي براي اين افراد بازدارندگي لازم را ندارد و بسياري از آنها پس از آزاد شدن از زندان، مجدداً مرتکب جرم مي شوند و چه بسا حرفه اي تر نيز عمل کنند!!

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *