نظم و انضباط پايدار با ارتقاء فرهنگ خود کنترلي در جامعه حاکم مي شود

فرمانده انتظامي استان، با بيان اينکه با ارتقاء فرهنگ خودکنترلي؛ نظم و انضباط پايدار در جامعه حاکم خواهد شد، گفت: با در اولويت قراردادن اين مقوله مي­توانيم شاهد افزايش نظم و انضباط اجتماعي و ترافيکي در سطح شهر باشيم.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “ايرج کاکاوند” در کميسيون عمليات استان، خاطرنشان کرد: با تلاشي که در مجموعه انتظامي استان صورت گرفته، امروزه شاهد کاهش محسوس جرايم در استان يزد هستيم.

وي برخورد با سارقان را يکي از اولويت هاي مهم و برنامه ريزي شده پليس بيان کرد و افزود: شناسايي و دستگيري به موقع سارقان به ويژه باندهاي سرقت منزل در شهر يزد، فرصت هرگونه جولاني را از مجرمان گرفته است.

وي با بيان اينکه با ارتقاء فرهنگ خودکنترلي؛ نظم و انضباط پايدار در جامعه حاکم خواهد شد، خاطرنشان کرد: با در اولويت قراردادن اين مقوله مي­توانيم شاهد افزايش نظم و انضباط اجتماعي و ترافيکي در سطح شهر باشيم.

فرمانده انتظامي استان يزد در خاتمه بر انجام اقدامات اجتماعي همزمان با اقدامات انتظامي تاکيد کرد و افزود: معاونت اجتماعي استان نيز در خصوص اطلاع رساني، آگاه سازي و فرهنگ سازي شهروندان قدم هاي بسيار خوبي را همراه با ديگر واحدهاي انتظامي برداشته است که اين اقدامات جهت فرهنگ سازي به صورت مستمر ادامه خواهد يافت.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *