كشف محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامي استان از كشف محموله جاسازي شده گوشي هاي تلفن همراه قاچاق به تعداد 297 دستگاه و به ارزشي بالغ بر سه ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “منوچهر امان اللهي” در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه يک باند فعال در امر قاچاق کالا در شهرستان جوانرود تشکيل شده و اخيراً اقدام به خريداري يک محموله کالاي قاچاق (گوشي هاي تلفن همراه) از اکراد عراقي کرده است و با عبور از معابر غير مجاز مزري وارد شهرستان مذکور شده و قصد انتقال آن به استان هاي مرکزي کشور را دارد، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي تصريح كرد: متهم که براي از بين رفتن ظن پليس، به همراه اعضاي خانواده اقدام به حمل کالاي قاچاق کرده بود، با استفاده از اقدامات فني و اطلاعاتي محور تردد وي شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي، يك تيم عملياتي از پرسنل اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي مركز استان به محور تردد قاچاقچيان اعزام شد.

مقام ارشد انتظامي استان تصريح کرد: مأموران انتظامي موفق شدند خودروي مذکور را در محور جاده قزانچي، پس از چندين ساعت کنترل نامحسوس، مشاهده و توقيف کنند.

سردار امان اللهي ادامه داد: پس از بازرسي از خودرو تعداد 297 دستگاه انواع گوشي قاچاق فاقد مدارك مثبته گمركي كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بودند، كشف شد.

وي گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش ريالي محوله مكشوفه بالغ بر سه ميليارد ريال است و در اين راستا يک نفر متهم دستگير و به همراه كالاي مكشوفه و خودروي حامل بار قاچاق به پليس آگاهي منتقل شد.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه پرونده کماکان تحت رسيگي قرار دارد، اظهار داشت: مرزي بودن استان کرمانشاه زمينه قاچاق کالا را براي برخي افراد سودجو فراهم کرده است، اما نيروي انتظامي با همه توان و امکانات و برابر قوانين در مقابل قاچاقچيان ايستاده است و در راستاي حراست از توليدات داخلي، از هيچ کوششي فروگذار نخواهد کرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *