اعتراف سارق داخل خودرو به 25 فقره سرقت در کرمان

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان از دستگيري يک سارق داخل خودرو و كشف 25 فقره سرقت در عمليات ماموران کلانتري 15 خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ”عبدالعلي روانبخش”گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت محتويات داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظي،ماموران كلانتري 15 اين فرماندهي دستگيري عامل يا عاملان سرقت داخل خودرو را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي با اشاره به اقدامات اطلاعاتي و گشت زني هاي هدفمند و تلاش شبانه روزي، تصريح کرد: ماموران كلانتري 15 اين فرماندهي موفق شدند سارق را شناسايي و در يک عمليات غافلگيرانه آن را دستگير کنند.

سرهنگ روانبخش افزود: در تحقيقات و بازجويي هاي انجام گرفته از سوي پليس، متهم به 25 فقره سرقت محتويات داخل خودرو در محله دستغيب و اسدآبادي شهر کرمان اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان كرمان گفت: با هماهنگي مقام قضائي در بازرسي از مخفيگاه سارقان دستگير شده مقداري زيادي اموال مسروقه از قبيل زاپاس،آچار بکس،جک،تلفن همراه،پمپ آب،زنجير چرخ،دوربين شکاري،باطري،باند و پخش خودرو و ساير وسايل ديگر کشف شد.

روانبخش ادامه داد: متهمان دستگير شده پس از سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي و تعدادي از اموال مكشوفه پس از شناسايي تحويل مالباختگان و تحقيقات پليس با جديت به منظور شناسايي ساير مالباختگان ادامه دارد.

وي از شهروندان خواست که جهت شناسايي اموال خود به کلانتري15 اين فرماندهي واقع در بلوار 22 بهمن شهر کرمان مراجعه کنند .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *