هدف دشمن در فضاي مجازي فروپاشي بنيان خانواده است

 

نماينده ولي فقيه در استان گفت:هدف دشمن در فضاي مجازي فروپاشي بنيان خانواده است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،آيت الله “سيد عليرضا عبادي” در نشست بصيرتي کارکنان يگان هاي ويژه خراسان جنوبي اظهار داشت: دشمن همواره درصدد است که جامعه را دو قطبي و يا چند قطبي کند و هر جايي که بتواند اين هدف را اجرا کند از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد کرد.

وي زيرساخت واقعي جامعه اسلامي را خانواده دانست و گفت:دشمن در فضاي مجازي فروپاشي بنيان خانواده را هدف قرارداده است و اين يک بيماري است که دشمن تزريق مي کند و مصونيت در مقابل اين بيماري حقيقت توحيد است.

نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي، اصل خلقت انسان را بندگي براي خدا دانست و گفت: انسان مؤمن و متعهد در هر شرايط و هر جايي که باشد از اصل فلسفه خلقت خود غافل نمي شود.

آيت الله عبادي با بيان اينکه عزيزترين انسان ها نزد خدا با تقواترين آن ها است، عنوان داشت: متقين کساني هستند که وظيفه خود را بر اساس تقوا انجام دهند و اگر به حقيقت اين معنا برويم ديگر دورنگي در جامعه وجود ندارد.

تفکر توحيدي جامعه را از هم گسيختگي نجات مي دهد

وي با اشاره به اينکه اين رنگ ها، هوس ها، غرورها و انتظارات مادي است که جامعه را از هم جدا مي کند، بيان داشت: اما حقيقت توحيد همه چيز را مربوط به خدا مي داند و با اين تفکر توحيدي جامعه از هم گسيختگي نجات پيدا مي کند.

آيت الله عبادي ادامه داد: در طول دوران سازندگي از همه مهمتر دامن مادر است و جايگاه مادر از نظر فقهي بسيار رفيع بوده اما متاسفانه با غارت بيگانگان داريم آن را از دست مي دهيم.

نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي، زيرساخت واقعي جامعه اسلامي را خانواده دانست و افزود: متاسفانه در حال حاضر اين زيرساخت در حال آسيب خوردن است و بايد ساز و کارها در جهت حفظ و صيانت از اين سنگر عظيم به کار گرفته شود.

وي با اشاره به اينکه امروز دشمن در تهاجم فرهنگي و به خصوص فضاي مجازي خانواده ها را هدف قرار داده است، بيان داشت: اين براي جامعه زنگ خطر است و همانطور که به دشمن بيروني توجه مي کنيم به اين مسئله نيز بايد توجه ويژه داشته باشيم.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *