هدف دشمن در فضای مجازی فروپاشی بنیان خانواده است

 

نماینده ولی فقیه در استان گفت:هدف دشمن در فضای مجازی فروپاشی بنیان خانواده است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس،آیت الله “سید علیرضا عبادی” در نشست بصیرتی کارکنان یگان های ویژه خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمن همواره درصدد است که جامعه را دو قطبی و یا چند قطبی کند و هر جایی که بتواند این هدف را اجرا کند از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی زیرساخت واقعی جامعه اسلامی را خانواده دانست و گفت:دشمن در فضای مجازی فروپاشی بنیان خانواده را هدف قرارداده است و این یک بیماری است که دشمن تزریق می کند و مصونیت در مقابل این بیماری حقیقت توحید است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اصل خلقت انسان را بندگی برای خدا دانست و گفت: انسان مؤمن و متعهد در هر شرایط و هر جایی که باشد از اصل فلسفه خلقت خود غافل نمی شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه عزیزترین انسان ها نزد خدا با تقواترین آن ها است، عنوان داشت: متقین کسانی هستند که وظیفه خود را بر اساس تقوا انجام دهند و اگر به حقیقت این معنا برویم دیگر دورنگی در جامعه وجود ندارد.

تفکر توحیدی جامعه را از هم گسیختگی نجات می دهد

وی با اشاره به اینکه این رنگ ها، هوس ها، غرورها و انتظارات مادی است که جامعه را از هم جدا می کند، بیان داشت: اما حقیقت توحید همه چیز را مربوط به خدا می داند و با این تفکر توحیدی جامعه از هم گسیختگی نجات پیدا می کند.

آیت الله عبادی ادامه داد: در طول دوران سازندگی از همه مهمتر دامن مادر است و جایگاه مادر از نظر فقهی بسیار رفیع بوده اما متاسفانه با غارت بیگانگان داریم آن را از دست می دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، زیرساخت واقعی جامعه اسلامی را خانواده دانست و افزود: متاسفانه در حال حاضر این زیرساخت در حال آسیب خوردن است و باید ساز و کارها در جهت حفظ و صیانت از این سنگر عظیم به کار گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن در تهاجم فرهنگی و به خصوص فضای مجازی خانواده ها را هدف قرار داده است، بیان داشت: این برای جامعه زنگ خطر است و همانطور که به دشمن بیرونی توجه می کنیم به این مسئله نیز باید توجه ویژه داشته باشیم.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *