انسجام درون سازماني و تعاملات برون سازماني تضمين کننده اهداف عاليه سازمان است

فرمانده انتظامي استان با تأکيد بر استفاده از ظرفيت و مشارکت همه سازمان­ها و نهادها در توليد امنيت پايدار گفت: انسجام درون سازماني و تعاملات برون سازماني تضمين کننده اهداف عاليه سازمان است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “علي اکبر جاويدان” در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي استان بر استفاده از ظرفيت­ها و مشارکت همه­ سازمان­ها در راستاي حفظ و برقراري نظم و امنيت تأکيد کرد.

وي فلسفه­ وجودي نيروي انتظامي را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: خداوند را شاکريم که در خدمت به مردم انقلابي و ولايتمدار ايران اسلامي تلاش مي­کنيم.

سردار جاويدان بهترين راه مشارکت مردم در توليد امنيت را عمل به راهکار هاي پيشگيرانه در کاهش جرايم در جامعه دانست و بيان داشت: مهم ترين وظيفه مردم در توليد امنيت ، همان رعايت حقوق شهروندي و رعايت قوانين و مقررات در جامه است.

وي افزود: خلق­وخوي استکبار خلق­وخوي شيطاني است و تنها راه مبارزه با اين دشمن شيطاني حرکت در مسير حق و عدالت و پيروي از ولايت فقيه است.

اين مقام ارشد انتظامي استان با تأکيد بر اينکه در جبهه حق و باطل هميشه حق پيروز است اظهار داشت: دور شدن از راه امام و انحراف از اهداف آن بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي در واقع دور شدن از مسير اسلام و نظام اسلامي خواهد بود.

فرمانده انتظامي استان انسجام درون سازماني و تعاملات برون سازماني را تضمين کننده­ اهداف عاليه سازمان عنوان و خاطرنشان کرد: پليس ايران اسلامي پليس مردمي و بر پايه مشارکت هاي مردمي استوار است و مردم سرمايه هاي اجتماعي اين نيروي خدوم محسوب مي شوند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *