امنيت پيش زمينه توسعه اجتماعي کشور/ عنصر اصلي اقتدار ناجا خدمت به مردم است

فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه امنيت پيش زمينه لازم براي توسعه اجتماعي کشور است، گفت: يکي از عناصر اصلي اقتدار ناجا، خدمت به مردم است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “عليرضا مظاهري” در نشست فرماندهي انتظامي استان با مديران رسانه ملي و شهرداري، از زحمات اصحاب رسانه در زمينه اطلاع رساني و آگاهي بخشي به مردم براي پيشگيري از معضلات اجتماعي و تعامل خوب آنان با پليس خراسان شمالي قدرداني کرد و گفت: رسانه ها نقش بسزايي در ايجاد احساس امنيت در جامعه دارند.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه با بيان اينکه امنيت پيش زمينه لازم براي توسعه اجتماعي کشور است، گفت: يکي از عناصر اصلي اقتدار ناجا، خدمت به مردم است.

فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي با اشاره به اينکه امروز نيروي انتظامي در کشور از محبوبيت زيادي برخوردار است، گفت: اين محبوبيت به دليل رويکرد جديد ناجا و جامعه محوري بودن آن در مأموريت هاي محوله است.

سردار مظاهري در ادامه افزود: به خاطر موقعيتي که امروز نيروي انتظامي در کشور دارد، کارکنان اين مجموعه بايد با ارائه خدمات مطلوب اين جايگاه را حفظ و همواره به دنبال جلب رضايت مردم باشند.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه عملکرد کارکنان فرماندهي انتظامي استان خراسان شمالي را در حوزه هاي مختلف خوب ارزيابي کرد و بر کسب موفقيت هاي بيشتر اين نيرو در کاهش جرايم و کشفيات تأکيد کرد.

فرمانده انتظامي خراسان شمالي در پايان با اشاره به برقراري نظم و امنيت مطلوب در استان، بيان داشت: اين امنيت حاصل همراهي و همدلي بين مردم، مسئولان و نيروي انتظامي است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *