پاسداران ؛ مدافعان راستين حريم اسلام و انقلاب و جانبازان ؛ عاشقان ولايت

 نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با تهنيت فرا رسيدن سالروز ميلاد با سعادت بزرگ پاسدار دين و آزادگي؛ حضرت امام حسين (ع) و گرامي داشت ميلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) مظهر فداکاري و ايثار با بيان اينکه پاسداران انقلاب اسلامي بازوان توانمند نظام و مدافعان راستين اسلام هستند و جانبازان عاشقان خدمت و پاک باخته ولايت هستند با صدور پيامي، ميلاد فرخنده دو مولود عالم امکان که روز پاسدار و جانباز نام گذاري شده است، تبريک گفت.
به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در پيامي فرا رسيدن سالروز ميلاد با سعادت بزرگ پاسدار دين و آزادگي؛ حضرت امام حسين (ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) مظهر فداکاري و ايثار و روز پاسدار و جانباز را بر پاسداران انقلاب اسلامي اين بازوان توانمند نظام و مدافعان راستين اسلام و جانبازان که عاشقان خدمت و پاک باخته ولايت هستند، تبريک گفت. متن اين پيام به شرح ذيل است ؛ ‌

بدون شک قيام جاويد و ماندگار عاشورا و فداکاري امام حسين( ع) و يارانش در کربلا درسي براي صيانت و پاسداري از ارزش ها و مقدّسات ديني بوده و هست و اگر فداکاري و پاسداري سالار شهيدان نبود، نامي از اسلام، آزادي خواهي، غيرت ديني، گذشت و ايثار در صحنه روزگار برجاي نمي ماند.

سوم شعبان؛ روز پاسدار؛ روز تحقق پاسداري از اسلام ناب، مکتب الهي ، تبلور دفاع از اهداف و ارزش هاي متعالي اسلام است که به عنوان الگوي کارآمد و مردمي، با کارنامه اي درخشان و پر افتخار در عرصه هاي مختلف تاريخ شکوهمند انقلاب اسلامي و در دفاع از ارزش ها، عينيت بخشيدن به عزت و اقتدار حسيني نقش محوري ايفا کرده است.

در اين پيام آمده است؛ بي شک پاسدار و پاسداري پيام آور دفاع از حريم ارزش هاي الهي است تا زماني که دو جبهه ايمان و کفر در مقابل يکديگر قرار گرفته اند تکليف بر همه مومنان واضح و مبرهن است تا نسبت به اداي دين و تعهد خود نسبت به اسلام و حاکميت آن در صحنه گيتي پايدارتر باشند.

همچنين نيروي انتظامي در ادامه با تبريک ميلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز آورده است : جانبازان عزيز ايران اسلامي با شجاعت و ايثار خود در دوران دفاع مقدس و سال هاي پس از آن، همچون نگيني درخشان بر پهنه آسمان اين سرزمين مي‌درخشند و با تأسي از جانباز دشت کربلا، حضرت اباالفضل العباس(ع) نزد ملت سربلند کشورمان، به الگوي ماندگار صبر و ايثار تبديل شده‌اند.

جانبازان؛ اين سروقامتان هميشه جاويد و استوار بر بلندترين قله هاي ايمان و اخلاص، سند افتخار ملت بزرگ ايران اسلامي هستند. مردان مردي كه با تاسي از بزرگ جانباز حماسه كربلا، رداي پر افتخار جانبازي را بر تن نموده و نامشان را براي هميشه تاريخ، به عنوان گل هاي زيباي گلستان انقلاب اسلامي بر جريده عالم ثبت و جاودانه كردند.

بر همين اساس با تبعيت محض از فرامين، منويات ولي امر مسلمين و فرماندهي معظم کل قوا حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي)، در سالي که به نام( اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل) نامگذاري شده است، با هوشياري و بصيرت در مسير اعتلاي کشور و انقلاب اسلامي استوار تر از هميشه گام برداريم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *