امنيت ، راهبردي ترين نقشه راه توسعه کشور است

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام با اشاره به اينکه عرصه هاي مختلف فرهنگي، اقتصادي ،اجتماعي و سياسي کشور به مسئله امنيت گره خورده است ، گفت: امنيت ، راهبردي ترين نقشه راه توسعه کشور است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، آيت الله “محمد نقي لطفي” در همايش ساليانه کلانتري ها و پاسگاه هاي انتظامي استان ايلام ، اظهار داشت: امنيت از مهمترين ارکان حکومت ها در دنيا محسوب مي شود.

وي ادامه داد: همه عرصه هاي مختلف کشور اعم از سياست، فرهنگ و اقتصاد به مسئله امنيت گره خورده است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام امنيت را مهمترين و راهبردي ترين نقشه راه توسعه و پيشرفت کشور خواند و گفت: امنيت در ايران اسلامي سپري محکم در برابر هجمه هاي نظامي دشمنان است.

وي با اشاره به نا امني هاي موجود در کشور هاي همسايه ، گفت: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از همان آغاز با وجود تهديدات و دشمني ها با پشتوانه مردم و رهبري حضرت امام (ره) توانست در مقابل دشمنان بايستد و امروز مي بينيم که ايران اسلامي از امن ترين کشورهاي دنياست.

آيت الله لطفي در ادامه به توطئه هاي دشمن در طول انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: دشمن متوجه شده است که با جنگ سخت نمي تواند با ملت ايران مقابله کند.

وي با اشاره به اينکه دشمنان ، برجام نافرجام برباد رفته را بر کشور ما تحميل کردند، گفت: امروز هر کس با الفباي مسائل سياسي در جهان آشنا باشد مي فهمد که برجام هيچ دستاوردي براي کشور ما نداشته است.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام تصريح کرد: رهبري، نيروهاي مسلح و حضور مردم در صحنه ، سه ضلع قدرت بازدارندگي کشور در مقابل دشمنان هستند.

وي در ادامه فتنه 88 را آيينه عبرت خواند و گفت:يکي از مولفه هاي مهم فتنه شناسي ، موضع گيري بجا و به حق و در وقت بروز فتنه ، بصيرت است.

آيت الله لطفي با اشاره به اينکه دشمن امروز به دنبال نفوذ است، گفت: امروز بصيرت افزايي يک امر ضروري در جامعه است.

وي امنيت استان را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: امنيت پايدار اين استان با وجود 420 کيلومتر مرز مشترک با کشور نا امن عراق نتيجه تلاش هاي خالصانه پليس خدمتگزار است.

نماينده ولي فقيه در استان، استان ايلام را يکي از استان هاي امن کشور عنوان و تصريح کرد: نيروي انتظامي در ايام اربعين با برقراري امنيت و تسهيل در تردد زائران کارنامه درخشاني را از خود بجاي گذاشت.

همايش ساليانه کلانتري ها و پاسگاه هاي فرماندهي انتظامي استان ايلام صبح امروز با حضور جمعي از مسئولان محلي و فرماندهان نظامي و انتظامي در سالن آمفي تئاتر غدير پليس ايلام برگزار شد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *