ناجا نيرويي يادگيرنده، حرفه اي گرا و مدافع مظلومان است

رئيس پليس پيشگيري ناجا با اشاره به اينکه نيروي انتظامي به سبب حاکميت ارزش هاي اسلامي در اين سازمان ، اعتماد مردم را به دست آورده است گفت: ناجا نيرويي يادگيرنده، حرفه اي گرا و مدافع مظلومان است.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس،سردار “محمدشرفي” در همايش ساليانه کلانتري ها و پاسگاه هاي فرماندهي انتظامي استان ايلام اظهار داشت: مردم داري مهمترين ويژگي پليس جمهوري اسلامي ايران است و کارکرد نيروي انتظامي مبتني بر رفتارهاي جمعي ، دعوت به خير،امر به معروف و نهي از منکر است.

وي با اشاره به اينکه نيروي انتظامي به سبب حاکميت ارزش هاي اسلامي در اين سازمان ، اعتماد مردم را به دست آورده است گفت: ناجا، نيرويي يادگيرنده ، حرفه اي گرا و مدافع مظلومان در جامعه  است.

وي افزود: نيروي انتظامي کارکرد و عملکرد خود را در ساختار سازماني و تربيت نيروي انساني بر اساس ارزش هاي اسلامي حاکم، طراحي و سازماندهي کرده است.

سردار شرفي تصريح کرد:رفتار دشمن بر اساس رخدادها و واقعيت هاي جامعه ما  ترسيم مي شود و بر اين اساس به دنبال سوء استفاده از اشتباهات ماست.

اين مقام مسئول گفت: شبه افکني در جامعه شيوه و روش دشمن است و براي رسيدن به اين هدف به دنبال بزرگ کردن اشتباهات ما و التهاب آوري در جامعه است.

رئيس پليس پيشگيري ناجا با تأکيد بر پرهيز از افراط و تفريط در مسائل اجتماعي، سياسي و امنيتي گفت: نبايد هر پديده اجتماعي را امنيتي کنيم و به خاطر مسائل ساده جامعه را به التهاب بکشانيم.

وي تأکيد کرد: پليس بايد تمام رفتارها و اقدامات خود را در جهت توسعه تفاهمات و جلب مشارکت مردم گسترش دهد.

سردار شرفي با اشاره به اينکه پليس ديده بان جامعه است ،گفت:همه دستگاه ها در تأمين امنيت جامعه مسئولند و بايد سهم و نقش خود را ايفا کنند.

وي پيشگيري اجتماعي را مترقي ترين رويه پيشگيري از جرم عنوان و تصريح کرد: پيش شرط پليس جامعه محور تغيير کارکردهاي پليس و تغيير نگرش مردم است.

رئيس پليس پيشگيري ناجا در ادامه به راه اندازي شوراي تحول کلانتري ها و پاسگاه هاي انتظامي اشاره کرد و گفت: اين شورا به رياست فرمانده ناجا و بر اساس دغدغه هاي مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) تشکيل شده است.

سردار شرفي در پايان به کاهش هشت درصدي وقوع سرقت در ايلام طي سال جاري اشاره کرد و گفت: کشفيات پليس ايلام در حوزه قاچاق کالا، جرايم خشن و کشفيات مواد مخدر نسبت به سال گذشته افزايش پيدا کرده است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *