محموله 60 ميلياردي لپ تاپ هاي قاچاق در لردگان توقيف شد

فرمانده انتظامي استان یاسوج از کشف محموله لپ تاپ قاچاق به ارزش 60 ميليارد ريال از يک دستگاه كاميون کشنده در شهرستان “لردگان” خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار”غلامعباس غلامزاده” گفت: در اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالا، مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي از انتقال محموله کالاي قاچاق توسط يک دستگاه كاميون كشنده مطلع و پيگيري موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي با بيان اينکه مأموران با کنترل محورهاي مواصلاتي اين تريلر را در محور “ياسوج – لردگان” شناسايي و در يک عمليات ضربتي متوقف کردند، افزود: در بازرسي از اين خودرو دو هزار و 144 دستگاه لپ تاپ در مارك ها و مدل هاي مختلف كه همگي قاچاق و بدون مدارک گمرکي بودند، کشف شد.

سردار غلامزاده با اشاره به اينکه ارزش کالاهاي کشف شده برابر نظر کارشناسان  60 ميليارد ريال برآورد شده است، تصريح کرد: در اين رابطه يک متهم دستگير که پس از تشکيل پرونده به همراه محموله قاچاق به مقام قضائي تحويل داده شد.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري با تأکيد بر اجراي مستمر طرح هاي پاکسازي نقاط آلوده به قاچاق در استان ، از همکاري خوب شهروندان با پليس قدرداني کرد و بيان داشت: يکي از رسالت هاي نيروي انتظامي، برقراري نظم و امنيت عمومي بوده و پليس با تمام توان و اقتدار در اين راه گام برمي دارد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *