اظهار رضایت و خرسندی مقام معظم رهبری از عملکرد ناجا/تشکیل کارگروه ویژه در راستای تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا/کاهش سرقت، استرداد اموال به مالباختگان و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت های ناجا

 فرمانده نیروی انتظامی، با اشاره به اظهار رضایت و خرسندی مقام معظم رهبری از عملکرد ناجا به ویژه همزمان با دهه فجر ، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و همچنین ایام نوروز بیان کرد: از اظهار رضایت ولی امر مسلمین امام خامنه ای بسیار خوشحال و خداوند را شاکر هستم و این مهم به واسطه تلاش همه کارکنان ناجا تحقق یافت.
به گزارش  سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سردار “حسین اشتری” در بیست و یکمین همایش سراسری فرماندهان ، روسا و مدیران ناجا با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امیدوارم از برکات این ماه مبارک فیض کامل ببریم .

وی در ادامه ضمن خیرمقدم به حاضران همایش افزود: خدمت به مردم برای رضای خداوند و برقراری امنیت ، عبادت است.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین با اشاره به دیدار فرماندهان و مسئولان ارشد ناجا با مقام معظم رهبری ادامه داد: بار دیگر توفیق زیارت و حضور در محضر نائب امام زمان حضرت آیت الله خامنه ای نصیبمان شد و باید شکرگزار کسب این فیض و توفیق باشیم.

اظهار رضایت و خرسندی مقام معظم رهبری از عملکرد نیروی انتظامی

سردار اشتری با اشاره به اظهار رضایت و خرسندی مقام معظم رهبری از عملکرد نیروی انتظامی به ویژه همزمان با دهه فجر ، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و همچنین ایام نوروز بیان کرد: از اظهار رضایت ولی امر مسلمین امام خامنه ای بسیار خوشحال و خداوند را شاکر هستم و این مهم به واسطه تلاش همه کارکنان ناجا تحقق یافت.

تدابیر حکیمانه و داهیانه مقام معظم رهبری سرلوحه اقدامات ناجا در سال ۹۵

فرمانده نیروی انتظامی بر لزوم استمرار رضایت مندی مقام معظم رهبری از عملکرد ناجا تأکید کرد و گفت: تدابیر حکیمانه و داهیانه مقام معظم رهبری سرلوحه اقدامات ما در سال ۹۵ و سال های آتی خواهد بود و لازم است منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار امروز عنوان کرد: موضوعات مورد اشاره امام خامنه ای نیاز روز جامعه در راستای رسیدن به امنیت پایدار است. فرمایشات معظم له همواره حکیمانه ، تخصصی ، کارشناسی و کاربردی بوده است.

تشکیل کارگروه ویژه و تخصصی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری

سردار اشتری از تشکیل کارگروه ویژه و تخصصی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: باید مطالبات ایشان را به درستی ، دقیق و به موقع پاسخ دهیم و با جان و دل به فرمایشات مقام معظم رهبری جامع عمل بپوشانیم .

وی خطاب به مدیران و فرماندهان ناجا اشاره کرد : همه شما منویات حضرت آیت الله امام خامنه ای را شنیدید ، بر همه ما انجام فرمایشات ایشان تکلیف است و حجت بر ما تمام شد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید طرح دهیم و با ارائه روش های جدید و کاربردی وارد عرصه عمل شویم.

وی با تأکید بر لزوم برنامه ریزی در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری مطرح کرد : پیرو فرمایشات ایشان سال گذشته توفیقات خوبی حاصل شد و عزم ما تحقق بیشتر منویات امام خامنه ای است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: مطابق پیگیری های صورت گرفته و همچنین عنایت و حسن نظر مقام معظم رهبری این دیدار انجام شد و امروز بیش از دو هزار نفر از فرماندهان و مدیران ناجا ، پیشکسوتان و جمعی از خانواده شهداء توفیق حضور در محضر مقام معظم رهبری را داشتند. این دیدار بسیار نورانی ، انقلابی و جهادی برگزار شد و باید این فرصت را غنیمت شمرد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش اقدامات نیروی انتظامی در سال ۹۴ را برشمرد و گفت: در سال ۹۴ اولویت هایی مشخص و با توجه به برخی چالش ها، محورهایی در این راستا نیز معین شد.

تأمین و توسعه امنیت از اولویت ها در سال ۹۵

سردار اشتری بیان کرد: موضوع تأمین و توسعه امنیت از اولویت های سال گذشته عنوان شد. همچنان که این اولویت در سال ۹۵ نیز مد نظر است.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: در حوزه توسعه امنیت اقدامات مثمرثمری صورت گرفت. اشراف اطلاعاتی در توسعه امنیت بسیار کارآمد بود بویژه در استان های مرزی و همچنین استان های شرقی ، غربی، جنوب شرقی ، شمال غربی و … به خوبی حاصل شد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وجود برخی ناامنی ها در منطقه خاطر نشان کرد: در حوزه شناسایی و دستگیری عوامل تکفیری و سلفی نیز با همکاری دستگاه های اطلاعاتی نیز اقدامات قابل توجهی انجام شد.

پایان سال ۹۴ بدون وقوع مشکل امنیتی

وی با اشاره به اقدامات پیشدستانه و پیشگیرانه نیروی انتظامی عنوان کرد: سال ۹۴ بدون وقوع مشکل امنیتی سپری شد.

حل و کاهش آسیب های اجتماعی اولویت بعدی پلیس

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در حل و کاهش آسیب های اجتماعی از عزم ناجا برای حل و کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد و تصریح کرد: پس از تأمین و توسعه امنیت، حل و کاهش آسیب های اجتماعی از موضوعات اولویت دار ناجا است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: سال گذشته توفیقات خوبی در حوزه برخورد با باندهای مواد مخدر ، دستگیری اشرار ، افزایش کشفیات حاصل شد. جمع آوری و برخورد با معتادان متجاهر نیز از اقدامات مثبت نیروی انتظامی در سال ۹۴ بود. هر چند حل و رفع این معضل نیازمند هماهنگی بین بخشی میان دستگاه های متولی است.

وی خاطر نشان کرد: برخورد با شبکه ها ، باندها ، خرده فروش های مواد مخدر به ویژه از نوع صنعتی همچنان از اولویت های ناجا است.

تاکید فرمانده ناجا برخورد کاربردی و جدی تر با آسیب های اجتماعی

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: در مواجهه با آسیب های اجتماعی باید کاربردی تر و جدی تر وارد میدان شد.

وی همچنین از حاشیه نشینی به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی نام برد و افزود: برخی از استان ها درگیر معضل حاشیه نشینی هستند و باید در این راستا راهکار ارائه شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در برخورد با ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی وظیفه مستقیم داریم گفت: در این راستا باید با برنامه ریزی، روش هایی کم هزینه ، کارآمد و اجرایی ارائه شود.

سردار اشتری تأکید کرد: برخورد با آلودگی صوتی ، دوردور کردن ، مزاحمت برای نوامیس مردم و … وظیفه ذاتی نیروی انتظامی است. ملاک عمل نیروی انتظامی مر قانون است .

سردار اشتری هنچنین با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی همزمان با راه پیمایی ۲۲ بهمن، اربعین حسینی ، چهارشنبه آخر سال و طرح نوروزی عنوان کرد: هدف ما صرفا خدمت به شهروندان است.

وی عنوان کرد: گستردگی و تنوع مأموریت های ناجا مسئولیت ما را سنگین تر می کند و مهم این است که ما از این مسئولیت سربلند بیرون بیائیم.

مطالبات جدی مقام معظم رهبری: کاهش سرقت، استرداد اموال به مالباختگان و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز

وی با اشاره به نمره قبولی مردم به نیروی انتظامی گفت: در دیدار با مقام معظم رهبری ایشان اولویت هایی را تعریف و تعیین کردند. کاهش سرقت، استرداد اموال به مالباخته و همچنین تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از ناجا است. این مطالبات همچنین برخورد با باندها و شبکه های سازمان یافته از برنامه های جدی نیروی انتظامی است.

سردار اشتری همچنین با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش مطرح کرد: آموزش در موفقیت های ناجا تأثیر مستقیم و مهمی داشته است.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار آموزش در ارتقاء مهارت های علمی و مهارتی کارکنان گفت: علیرغم افزایش مأموریت ها، میزان شهدای ناجا و تلفات در ماموریت ها کاهش ۴۷ درصدی داشته است.

سردار اشتری، ادامه داد: ارائه آموزش مستمر و به روز از برنامه های همیشگی ما است چرا که آموزش در صیانت از سرمایه عظیم نیروی انتظامی یعنی کارکنان، کارآمد است.

گفتنی است، در این همایش از برخی از فرماندهان و مدیران ارشد ناجا با اهداء لوح تقدیر شد.

سردا ر سرتیپ دکتر «اسکندر مومنی» جانشین فرمانده ناجا، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان های ویژه ناجا، سردار «علی مویدی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، سردار «احمد دولت خواه» معاون فناوری و ارتباطات ناجا از برگزیدگان بودند.

همچنین از سردار “عبدالرضا آقاخانی ” فرمانده انتظامی استان اصفهان ، سردار ” مسعود خرم نیا ” فرمانده انتظامی کردستان ، سردار ” حسین رحیمی ” فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان و سردار ” سید محمود میرفیضی ” فرمانده انتظامی گلستان به عنوان فرماندهان برتر معرفی شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *