اظهار رضايت و خرسندي مقام معظم رهبري از عملکرد ناجا/تشکيل کارگروه ويژه در راستاي تحقق منويات فرماندهي معظم کل قوا/کاهش سرقت، استرداد اموال به مالباختگان و تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولويت هاي ناجا

 فرمانده نيروي انتظامي، با اشاره به اظهار رضايت و خرسندي مقام معظم رهبري از عملکرد ناجا به ويژه همزمان با دهه فجر ، انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري و همچنين ايام نوروز بيان کرد: از اظهار رضايت ولي امر مسلمين امام خامنه اي بسيار خوشحال و خداوند را شاکر هستم و اين مهم به واسطه تلاش همه کارکنان ناجا تحقق يافت.
به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ،سردار “حسين اشتري” در بيست و يکمين همايش سراسري فرماندهان ، روسا و مديران ناجا با تبريک اعياد شعبانيه گفت: اميدوارم از برکات اين ماه مبارک فيض کامل ببريم .

وي در ادامه ضمن خيرمقدم به حاضران همايش افزود: خدمت به مردم براي رضاي خداوند و برقراري امنيت ، عبادت است.

فرمانده نيروي انتظامي همچنين با اشاره به ديدار فرماندهان و مسئولان ارشد ناجا با مقام معظم رهبري ادامه داد: بار ديگر توفيق زيارت و حضور در محضر نائب امام زمان حضرت آيت الله خامنه اي نصيبمان شد و بايد شکرگزار کسب اين فيض و توفيق باشيم.

اظهار رضايت و خرسندي مقام معظم رهبري از عملکرد نيروي انتظامي

سردار اشتري با اشاره به اظهار رضايت و خرسندي مقام معظم رهبري از عملکرد نيروي انتظامي به ويژه همزمان با دهه فجر ، انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري و همچنين ايام نوروز بيان کرد: از اظهار رضايت ولي امر مسلمين امام خامنه اي بسيار خوشحال و خداوند را شاکر هستم و اين مهم به واسطه تلاش همه کارکنان ناجا تحقق يافت.

تدابير حکيمانه و داهيانه مقام معظم رهبري سرلوحه اقدامات ناجا در سال 95

فرمانده نيروي انتظامي بر لزوم استمرار رضايت مندي مقام معظم رهبري از عملکرد ناجا تأکيد کرد و گفت: تدابير حکيمانه و داهيانه مقام معظم رهبري سرلوحه اقدامات ما در سال 95 و سال هاي آتي خواهد بود و لازم است منويات مقام معظم رهبري را سرلوحه اقدامات خود قرار دهيم.

عالي ترين مقام انتظامي کشور با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار امروز عنوان کرد: موضوعات مورد اشاره امام خامنه اي نياز روز جامعه در راستاي رسيدن به امنيت پايدار است. فرمايشات معظم له همواره حکيمانه ، تخصصي ، کارشناسي و کاربردي بوده است.

تشکيل کارگروه ويژه و تخصصي در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري

سردار اشتري از تشکيل کارگروه ويژه و تخصصي در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري خبر داد و گفت: بايد مطالبات ايشان را به درستي ، دقيق و به موقع پاسخ دهيم و با جان و دل به فرمايشات مقام معظم رهبري جامع عمل بپوشانيم .

وي خطاب به مديران و فرماندهان ناجا اشاره کرد : همه شما منويات حضرت آيت الله امام خامنه اي را شنيديد ، بر همه ما انجام فرمايشات ايشان تکليف است و حجت بر ما تمام شد.

عالي ترين مقام انتظامي کشور خاطر نشان کرد: در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري بايد طرح دهيم و با ارائه روش هاي جديد و کاربردي وارد عرصه عمل شويم.

وي با تأکيد بر لزوم برنامه ريزي در راستاي تحقق مطالبات مقام معظم رهبري مطرح کرد : پيرو فرمايشات ايشان سال گذشته توفيقات خوبي حاصل شد و عزم ما تحقق بيشتر منويات امام خامنه اي است.

فرمانده نيروي انتظامي تصريح کرد: مطابق پيگيري هاي صورت گرفته و همچنين عنايت و حسن نظر مقام معظم رهبري اين ديدار انجام شد و امروز بيش از دو هزار نفر از فرماندهان و مديران ناجا ، پيشکسوتان و جمعي از خانواده شهداء توفيق حضور در محضر مقام معظم رهبري را داشتند. اين ديدار بسيار نوراني ، انقلابي و جهادي برگزار شد و بايد اين فرصت را غنيمت شمرد.

وي در ادامه ضمن تقدير از دست اندرکاران برگزاري اين همايش اقدامات نيروي انتظامي در سال 94 را برشمرد و گفت: در سال 94 اولويت هايي مشخص و با توجه به برخي چالش ها، محورهايي در اين راستا نيز معين شد.

تأمين و توسعه امنيت از اولويت ها در سال 95

سردار اشتري بيان کرد: موضوع تأمين و توسعه امنيت از اولويت هاي سال گذشته عنوان شد. همچنان که اين اولويت در سال 95 نيز مد نظر است.

فرمانده نيروي انتظامي بيان کرد: در حوزه توسعه امنيت اقدامات مثمرثمري صورت گرفت. اشراف اطلاعاتي در توسعه امنيت بسيار کارآمد بود بويژه در استان هاي مرزي و همچنين استان هاي شرقي ، غربي، جنوب شرقي ، شمال غربي و … به خوبي حاصل شد.

فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به وجود برخي ناامني ها در منطقه خاطر نشان کرد: در حوزه شناسايي و دستگيري عوامل تکفيري و سلفي نيز با همکاري دستگاه هاي اطلاعاتي نيز اقدامات قابل توجهي انجام شد.

پايان سال 94 بدون وقوع مشکل امنيتي

وي با اشاره به اقدامات پيشدستانه و پيشگيرانه نيروي انتظامي عنوان کرد: سال 94 بدون وقوع مشکل امنيتي سپري شد.

حل و کاهش آسيب هاي اجتماعي اولويت بعدي پليس

فرمانده نيروي انتظامي در ادامه با اشاره به تأکيد مقام معظم رهبري در حل و کاهش آسيب هاي اجتماعي از عزم ناجا براي حل و کاهش آسيب هاي اجتماعي خبر داد و تصريح کرد: پس از تأمين و توسعه امنيت، حل و کاهش آسيب هاي اجتماعي از موضوعات اولويت دار ناجا است.

فرمانده نيروي انتظامي ادامه داد: سال گذشته توفيقات خوبي در حوزه برخورد با باندهاي مواد مخدر ، دستگيري اشرار ، افزايش کشفيات حاصل شد. جمع آوري و برخورد با معتادان متجاهر نيز از اقدامات مثبت نيروي انتظامي در سال 94 بود. هر چند حل و رفع اين معضل نيازمند هماهنگي بين بخشي ميان دستگاه هاي متولي است.

وي خاطر نشان کرد: برخورد با شبکه ها ، باندها ، خرده فروش هاي مواد مخدر به ويژه از نوع صنعتي همچنان از اولويت هاي ناجا است.

تاکيد فرمانده ناجا برخورد کاربردي و جدي تر با آسيب هاي اجتماعي

فرمانده نيروي انتظامي تأکيد کرد: در مواجهه با آسيب هاي اجتماعي بايد کاربردي تر و جدي تر وارد ميدان شد.

وي همچنين از حاشيه نشيني به عنوان يکي از آسيب هاي اجتماعي نام برد و افزود: برخي از استان ها درگير معضل حاشيه نشيني هستند و بايد در اين راستا راهکار ارائه شود.

وي در ادامه با بيان اينکه در برخورد با ناهنجاري هاي اخلاقي و اجتماعي وظيفه مستقيم داريم گفت: در اين راستا بايد با برنامه ريزي، روش هايي کم هزينه ، کارآمد و اجرايي ارائه شود.

سردار اشتري تأکيد کرد: برخورد با آلودگي صوتي ، دوردور کردن ، مزاحمت براي نواميس مردم و … وظيفه ذاتي نيروي انتظامي است. ملاک عمل نيروي انتظامي مر قانون است .

سردار اشتري هنچنين با اشاره به اقدامات نيروي انتظامي همزمان با راه پيمايي 22 بهمن، اربعين حسيني ، چهارشنبه آخر سال و طرح نوروزي عنوان کرد: هدف ما صرفا خدمت به شهروندان است.

وي عنوان کرد: گستردگي و تنوع مأموريت هاي ناجا مسئوليت ما را سنگين تر مي کند و مهم اين است که ما از اين مسئوليت سربلند بيرون بيائيم.

مطالبات جدي مقام معظم رهبري: کاهش سرقت، استرداد اموال به مالباختگان و تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

وي با اشاره به نمره قبولي مردم به نيروي انتظامي گفت: در ديدار با مقام معظم رهبري ايشان اولويت هايي را تعريف و تعيين کردند. کاهش سرقت، استرداد اموال به مالباخته و همچنين تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از مطالبات جدي مقام معظم رهبري از ناجا است. اين مطالبات همچنين برخورد با باندها و شبکه هاي سازمان يافته از برنامه هاي جدي نيروي انتظامي است.

سردار اشتري همچنين با اشاره به راه اندازي قرارگاه جهادي تربيت و آموزش مطرح کرد: آموزش در موفقيت هاي ناجا تأثير مستقيم و مهمي داشته است.

وي با اشاره به نقش تأثيرگذار آموزش در ارتقاء مهارت هاي علمي و مهارتي کارکنان گفت: عليرغم افزايش مأموريت ها، ميزان شهداي ناجا و تلفات در ماموريت ها کاهش 47 درصدي داشته است.

سردار اشتري، ادامه داد: ارائه آموزش مستمر و به روز از برنامه هاي هميشگي ما است چرا که آموزش در صيانت از سرمايه عظيم نيروي انتظامي يعني کارکنان، کارآمد است.

گفتني است، در اين همايش از برخي از فرماندهان و مديران ارشد ناجا با اهداء لوح تقدير شد.

سردا ر سرتيپ دکتر «اسکندر مومني» جانشين فرمانده ناجا، سردار «حسن کرمي» فرمانده يگان هاي ويژه ناجا، سردار «علي مويدي» رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا، سردار «احمد دولت خواه» معاون فناوري و ارتباطات ناجا از برگزيدگان بودند.

همچنين از سردار “عبدالرضا آقاخاني ” فرمانده انتظامي استان اصفهان ، سردار ” مسعود خرم نيا ” فرمانده انتظامي کردستان ، سردار ” حسين رحيمي ” فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان و سردار ” سيد محمود ميرفيضي ” فرمانده انتظامي گلستان به عنوان فرماندهان برتر معرفي شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *