ملی‌پوش پرورش اندام: قهرمان جهان شدم اما اتفاق خاصی نیفتاد


بهروز تابانی بدنسازی پرورش اندام

بهروز تابانی با اشاره به برنامه‌های این روزهایش بعد از قهرمان شدن در جهان گفت: فعلا استراحت می‌کنم تا تقویم جهانی مشخص شود.

قهرمان بدنسازی و پرورش اندام جهان در گفت و گو با سادس، درباره شرایط این‌روزهایش بعد از کسب مدال طلای جهان اظهار کرد: بعد از مسابقات اسپانیا که آبان‌ماه برگزار شد استراحت می‌کنم. در این مدت زیر نظر وحید اکبرزاده مربی‌ام برنامه‌های تمرینی‌ام را پیش می‌برم و باید منتظر باشیم تا تقویم مسابقات در سال جدید میلادی مشخص شود و طبق آن برنامه ریزی کنیم. تا سال آینده برنامه مسابقه‌ای ندارم و بیشتر استراحت و تمرین‌های شخصی خودم را انجام می‌دهم. با مشخص شدن تقویم جهانی، فدراسیون هم برنامه‌ریزی‌هایش را شروع می‌کند و کار ما نیز آغاز خواهد شد.

تابانی در پاسخ به این سوال بعد از کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی تقدیر یا تجلیلی از او شد یا نه؟ بیان کرد: برای این مسابقات هزینه‌ای که برای من انجام شد هزینه رفت و آمدم به اسپانیا بود که فدراسیون پرداخت کرد. تنها هزینه‌هایی که برای ما می‌شود همان اردوها و سفرها است. من قهرمان جهان شدم اما اتفاق خاصی نیفتاد. حتی مسوولان استان و شهرستان نیز کاری انجام ندادند. نه تجلیلی و نه تقدیری اتفاق نیفتاد.به هر حال شرایط اینطور است.

او افزود: من چند سال است که عضو تیم ملی هستم اما توجه خاصی به ما نمی‌شود. فدراسیون اندازه خودش هزینه می‌کند اما مسوولان ورزش نه. من قهرمان جهان شدم چه اتفاقی برایم افتاد؟ رشته ما بسیار هزینه بر است و حضور در مسابقات و کسب موفقیت نیز به حمایت  زیادی نیاز دارد. به همین دلیل نیاز به اسپانسر دارم تا به صورت آزاد در مسابقات شرکت کنم. این مسابقه جایزه دارد و می‌تواند به رشد ورزش من کمک کند. خودم هم علاقه دارم خیلی سریع‌تر این اتفاق بیفتد و باید اسپانسر جذب کنم.

تابانی همچنین گفت: برای اینکه بتوانم حضور موفقی در رقابت‌های سال ۲۰۱۷ داشته باشم باید یک اسپانسر خوب جذب کنم. مسابقه‌های زیادی در طول سال است که می‌توانم در آنها شرکت کنم. باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد تا بهترین تصمیم را بگیریم.

قهرمان پرورش اندام جهان در پایان بیان کرد: ایران در پرورش اندام پتانسیل بسیار زیادی دارد. واقعا ورزشکاران ما جزو بهترین ها هستند و در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنند می‌توانند افتخار آفرین باشند. باید حمایت ها بیشتر باشد تا همه جوانانی که این رشته را دوست دارند و پتانسیل حضور در آن را دارند بدون محدودیت تمرین کنند و در مسابقات حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *