قهرمان ووشوی جهان: یکسال‌ونیم است منتظر پاداش قهرمانی هستم


حمیدرضا قلی پور

حمیدرضا قلی‌پور می‌گوید در حال گذراندن دوره نقاهتش است و عجله ای برای بازگشت ندارد.

قهرمان ووشوی جهان در گفت و گو با سادس در خصوص انجام عمل جراحی زانو و سپری کردن دوره نقاهت گفت: دوره نقاهت به خوبی طی می‌شود و خدا را شکر عمل خوبی داشتم و حالا فیزیوتراپی را می‌گذرانم. ۵ روز بعد از جراحی فیزیوتراپی را شروع کردم که به گفته پزشکان  پیشرفت خوبی داشتم.

وی ادامه داد: تا شش ماه زودتر نمی‌توانم به تمرینات برگردم و باید  دوران نقاهت را سپری کنم. البته عجله هم ندارم که زودتر برگردم. مسابقات لیگ را از دست دادم اما به بازی‌های ملی خواهم رسید. سال آینده مهرماه مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو داریم که از خردادماه انتخاب های درون اردویی آغاز می‌شود.

قلی پور ادامه داد: اگر هم به انتخابی نرسیدم از فدراسیون فرصت می‌خواهم تا بتوانم به مسابقات انتخابی برگردم. از مصدومیتم به عنوان استراحت استفاده می کنم. برای هر ورزشکار ممکن است مصدومیت رخ دهد. ورزش و آسیب دیدگی با هم عجین هستند و این مشکلات برای ورزشکاران پیش می‌آید اما بعضی از ورزشکاران بعد از مصدومیت دچار افسردگی می‌شوند چون مجبورند مدت‌ها ورزش را کنار بگذارند.

وی با اشاره به عدم دریافت پاداش قهرمانی جهان خاطر نشان کرد: یک سال و نیم است در انتظار پاداش قهرمانی جهان هستیم. وعده میدهند که مراسم اهدای پاداش به زودی برگزار خواهد شد. مسابقات ما دو سال یکبار برگزار می شود که پاداش آن را هم خیلی دیر میدهند. ورزشکاران حقوقی ندارند. هزینه ورزش و زندگی ورزشکاران زیاد است که با پاداش‌های کم قابل تامین نیست.

قلی پور اضافه کرد: ورزشکاران منبع درآمدی ندارند و زندگی خود را صرف ورزش می‌کنند اما از طرفی دنیای قهرمانی کوتاه است. باید حمایت خوبی از ورزشکاران شود تا در زندگی دچار مشکل نشوند.

وی در پایان گفت: باید از علی نژاد رئیس فدراسیون تشکر کرد که لااقل یک لیگ منسجم را ایجاد کرده که ما را حمایت می کنند و این خیلی خوب است.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *