معرفی باوئرمان به عنوان سرمربی ورزبرگ


باوئرمان تیم ملی بسکتبال

مسوولان تیم بسکتبال ورزبرگ آلمان در نشست خبری امروز باوئرمان را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کردند.

به گزارش ایسنا ، مسئولان تیم ورزبرگ در نشست خبری امروز اعلام کردند که هدفشان بهترین شدن در لیگ بسکتبال آلمان با سرمربی جدید است. در این نشست باوئرمان به صورت رسمی معرفی شد . او روز یکشنبه به ورزبرگ رفت و کار خود را آغاز کرد. باوئرمان پیش از این نیز مربی بوندس لیگا بوده است. او به مرکز تمرینی تیم رفت و برای اولین بار تمرینات را هدایت کرد.
تا چند روز پیش باوئرمان هنوز سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران بود . او در نشست خبری درباره ی آمدنش به ورزبرگ گفت: بسیار خوشحال هستم که به اینجا آمده ام. بعد از کمی فکر این تصمیم را گرفتم. به نظر من این تیم با هوادارنش ، فرهنگ و سنت شهرش پتانسیل بالایی دارد. سهام داران باشگاه متعهد هستند و نقطه نظرات خوبی دارند که این مساله نیز برای من مهم بود. در حال حاضر هدف ما ساختن تیم در مدت زمان کوتاه است . ما این کار را شروع کرده ایم . دیروز بازیکنان خوب تمرین کردند و تیم تاثیر خوبی روی من گذاشت. ما بازیکنان خوبی داریم. اگر بتوانیم قبل از شروع فصل در مسابقات پلی آف شرکت کنیم گام بزرگی برداشته ایم.

باوئرمان در ادامه افزود:ما می خواهیم که به نیمه نهایی برسیم و در آنجا تیمی مدعی باشیم اما این پروسه زمان بر است. ما باید سخت کار کنیم و با هم در یک جهت همکاری کنیم. منظورم از ما، هواداران، رسانه ها ، اسپانسر ها و اعضای تیم هستند.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *