نيروي انتظامي مسئوليت جهادي دارد / لزوم انتقال فرهنگ ديني و انقلابي به سطوح مختلف جامعه توسط ناجا / اتخاذ رويکرد ” مديريت انقلابي و ديني ” راهگشاي امور/ تحقق سه مولفه اقتدار ، امنيت و آرامش با عملکرد جهادي ناجا

فرمانده سپاه قدس با بيان اينکه نيروي انتظامي مسئوليت جهادي دارد گفت: ناجا مي تواند فرهنگ ديني و انقلابي را به سطوح مختلف جامعه انتقال دهد.ه گزارش سادس سرلشگر ” قاسم سليماني” در دومين روز از همايش فرماندهان ، روسا و مديران ناجا با تبريک فرا رسيدن ايام مبارک شعبان اظهار کرد: انشاءالله همگي از پاسداران حقيقي حريم اسلام و ائمه عصمت و طهارت باشي

وي با اشاره به ديدار فرماندهان و مديران ارشد ناجا با مقام معظم رهبري در روز گذشته افزود: فرمايشات معظم له حکيمانه و کارشناسي است و ديگر سخنراني و صحبت من و ديگران لطفي ندارد.فرمانده سپاه قدس تأکيد کرد: لازم است ناجا فرمايشات رهبر معظم انقلاب را به برنامه تبديل و مطالبات امام خامنه اي را عملي کند.

وي عنوان کرد: براساس تجربه بايد بگويم همه مفاهيم ، بيانات و عباراتي که مقام معظم رهبري عنوان مي کند حکيمانه و بيان هيچ عبارت و کلمه اي تصادفي نيست. فرمايشات مقام معظم رهبري بر مبناي درايت ، تفکر ، تجربه و نيت خالصانه بيان مي شود.

سرلشگر سليماني عنوان کرد: نبايد به فرمايشات مقام معظم رهبري صرفا به عنوان سخنراني نگاه شود چرا که فرمايشات و تدابير معظم له قابل تأمل و راهبردي است.

فرمانده سپاه قدس در ادامه با اشاره به مديريت انقلابي و جهادي خاطر نشان کرد: نظام ما يک نظام اسلامي و ديني است و هر چقدر هدف بزرگ و قدسيت بيشتري داشته باشد به همان ميزان فداکاري ، قبول سختي، مرارت ها و مشکلات براي انسان آسان تر خواهد شد.

وي با اشاره به ابراز علاقه آحاد جامعه به ويژه جوانان براي دفاع از حريم ولايت گفت: آنچه که اين اشتياق را به وجود مي آورد يک هدف مقدس يعني همان صيانت از ارزشهاي ديني و اسلامي است.

سرلشگر سليماني با اشاره به جايگاه عظيم و رفيع انقلاب اسلامي گفت: اين جايگاه رفيع و والا با هيچ نظامي قابل قياس نيست .

وي با بيان اين که امام (ره) با انقلاب اسلامي ، اسلام ناب محمدي را احياء کرد بر لزوم صيانت از ارزش هاي انقلابي و اسلامي تأکيد کرد.

سرلشگر سليماني با اشاره به مديريت انقلابي امام خميني (ره) خاطر نشان کرد: مديريت انقلابي ، مديريت هدفمند و با برنامه است. امام راحل به گونه اي مديريت انقلابي کردند که آثار مطلوب و مشهود آن تا سال ها باقي است.

وي تصريح کرد: مديريت دوران دفاع مقدس نيز از نوع مديريت انقلابي بود و شهيداني چون حسين خرازي ، مهدي باکري، ابراهيم همت و … نمونه بارز مديراني با رويکرد مديريت انقلابي هستند .

سرلشگر سليماني يادآورشد: مديريت انقلابي مديريت صلح و پاکدستي است و باکري ها و خرازي ها نمونه بارزي از اين نوع مديريت اند که در اين مديريت، خضوع و خشوع و فروتني مشهود است.

وي با اشاره به وجود مديريت انقلابي در دوران دفاع مقدس مطرح کرد: در آن دوره هر چقدر فضا و شرايط سخت تر اطاعت پذيري بيشتر بود و مديريت انقلابي يعني مديريت انسجام ، تبعيت ، يکدلي و همدلي .

اين مقام مسئول تأکيد کرد: مديريت ديني و انقلابي يعني فارغ از به دنبال پاداش و ترفيع بودن.

وي ادامه داد: مشخصه هاي بي شماري در مديريت انقلابي دوران دفاع مقدس وجود داشت تا آنجا که اين دوران به عنوان يک الگو،معرفي مي شود.

سرلشگر سليماني در ادامه با بيان اينکه نيروي انتظامي داراي جايگاه جهادي است تأکيد کرد: سه مولفه انقلاب اسلامي و نظام يعني ؛ اقتدار ، امنيت و آرامش به عملکرد اين نيروي عظيم بستگي دارد.

وي مطرح کرد: اين سه مولفه مولفه هاي کوچکي نيستند و نيروي انتظامي مدافع اين سه مولفه و عامل تحقق آن است.

فرمانده سپاه قدس با بيان اينکه هيچ کدام از ارگان هاي نظامي از اثرگذاري ناجا در جامعه برخوردار نيستند افزود: فراگيري گسترده و ارتباط مردمي مسئوليت سنگيني است و ناجا بايد قدردان اين مسئوليت باشد.

وي مطرح کرد : يکي از مشخصه هاي مديريت انقلابي ترويج معنويت است. معنويتي که اثرگذار باشد و در جامعه ساري و جاري شود .

سرلشگر سليماني مطرح کرد: يکي از آثار معنويت خودشناسي است و خودشناسي درست اثرات مثبتي دارد؛ مسئله معنويت يک موضوع تک بعدي نيست .

فرمانده سپاه قدس خطاب به فرماندهان و مسئولان ارشد ناجا گفت: اينکه امروز در اين مسئوليت خطير هستيد توفيق بزرگي است. ناجا مسئوليت جهادي دارد و مي تواند جامعه امروز ما را با انتقال فرهنگ اسلامي و ارزشي ارتقاء دهد.

سردار اشتري : سرلشکر قاسم سليماني مجاهدي خستگي ناپذير و مدافع حريم ولايت و امامت

گفتني است سردار حسين اشتري پيش از سخنراني فرمانده سپاه قدس با بيان اينکه سردار سليماني مجاهد خستگي ناپذير و مدافع حريم ولايت و امامت است گزارشي از روند برگزاري همايش دو روزه فرماندهان و مسئولان ناجا ارائه کرد.

وي افزود: مديران و کارکنان ناجا با روحيه جهادي و انقلابي آماده حضور در عرصه هاي مختلف هستند.

فرمانده نيروي انتظامي از اشتياق فرماندهان و کارکنان ناجا براي دفاع از حريم ولايت خبر داد و افزود: هرچند تلاش در راستاي تأمين و توسعه امنيت کمتر از جهاد نيست .

وي در پايان براي همه رزمندگان اسلام ، مدافعان حريم و دلسوزان نظام و انقلاب آرزوي سلامتي و توفيق کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *