انتقاد تند رییس فدراسیون تنیس از شرکت توسعه و تجهیز

انتقاد تند رییس فدراسیون تنیس از شرکت توسعه و تجهیز

رییس فدراسیون تنیس گفت: شرکت توسعه و تجهیز با واگذاری زمین های تنیس مجموعه انقلاب با مبالغ نجومی، دست به نابودی تنیس زده است.

به گزارش سادس، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس  با ابراز تاسف از مزایده زمین‌های مجموعه ورزشی انقلاب، گفت: با پایان زمان مزایده زمین‌های تنیس این مجموعه، متاسفانه شاهد واگذاری این زمین‌ها با قیمت‌های نجومی به بخش خصوصی بودیم و به اعتقاد من با این اقدام، فاتحه تنیس به خصوص در بحث همگانی، خوانده شد. با برگزاری این مزایده با مبالغ نجومی که تنها هدف آن، صرفا انتفاع مالی است، تنها ۴ درصد از جامعه می‌توانند از امکانات تنیس مجموعه انقلاب استفاده کنند. 

او ادامه داد: از طرفی، بدون شک بهره‌برداران این مجموعه به ناچار مجبور خواهند بود برای تامین اجاره‌های سرسام آور، نرخ اجاره زمین‌ها را چند برابر افزایش دهند و با توجه به بالا بودن نرخ ارز و به طبع آن، گرانی تجهیزات و لوازم تنیس، شاهد کاهش شدید علاقه‌مندی به این رشته و نابودی آن در آینده خواهیم بود. با توجه به اصل سوم قانون اساسی مبنی بر آموزش و پرورش و تربیت بدنی رایگان برای همه، با این مزایده می‌توان به جرات گفت که پایبندی به این اصل وجود ندارد و بنده به شخصه انتقاد خود را به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اعلام می‌کنم.  همچنین با وجود مذاکرات و تماس‌های مکرر من، نایب رئیس و دبیر فدراسیون در خصوص واگذاری ۶ زمین مجموعه ورزشی انقلاب به فدراسیون،  متاسفانه هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *