قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۰ انگشتر هدیه رهبری را برای آزادی زندانیان به مزایده گذاشت

روح الله رستمی وزنه بردار تیم ملی ایران و قهرمان پارالمپیک با پیوست به پویش دوباره زندگی انگشتر که مقام معظم رهبری به او هدیه داده بود را جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به مزایده گذاشت.

به گزارش سادس به نقل از  روابط عمومی جمعیت امام رضایی ها، روح الله رستمی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان، مدال طلای پارالمپیک 2020 توکیو و مدال نقره پارالمپیک 2012 لندن با پیوستن به پویش دوباره زندگی انگشتر هدیه مقام معظم رهبری که بعد از کسب مدال طلای پارالمپیک به او اهدا شده بود را جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد نیازمند به حراج گذاشت.

وی در صفحه شخصی خود در این رابطه نوشت: این هدیه ( انگشتر مقام معظم رهبری) که از جان بیشتر دوست میدارم را جهت آزادی یک یا چند زندانی آبرومند جرایم نقدی به کسی که بیشترین مبلغ رو برای این کار خیر پیشنهاد بدهد می بخشم.

رستمی در ادامه نوشت: البته که برای این هدیه ارزشمند نمی توانستم قیمت بگذارم ولی به درخواست دوستان قیمت پایه را بیست میلیون تومان قرار دادم و امیدوارم ثواب این کار به روح پاک شهیدان طلبه از جمله شهیدحجت الاسلام صادق دارایی و شهید حجت الاسلام محمد اصلانی برسد.

وی در پایان با ارائه شماره کارت 5041721111771136 به نام دوباره زندگی- روح الله رستمی نوشت: این شماره کارت هم برای عزیزانی که میفرمایند بودجه شان به خرید انگشتر نمی رسد و در عین حال میخواهند در این کار خیر شریک باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *