کشف 402 کيلو ترياک در درگيري با قاچاقچيان مسلح

 ماموران انتظامي شهرستان ايرانشهر در درگيري با قاچاقچيان مسلح، ضمن توقيف دو دستگاه خودرو پژو و يک دستگاه خودرو سمند، 402 کيلو ترياک کشف کردند.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ “دوستعلي جليليان” فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهگفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ايرانشهر در راستاي مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتي و شگردهاي خاص پليسي و همکاري اطلاعاتي شهرستان مرکز استان، از قصد قاچاقچيان براي انتقال مقاديري مواد مخدر از ايرانشهر به شهرستان هاي همجوار مطلع شدند.

وي ادامه داد: پس از شناسايي دقيق محل انتقال مواد مخدر ، بلافاصله تيم هاي عملياتي پليس به محل مورد نظر اعزام که موفق به شناسايي خودروهاي سوداگران مرگ در منطقه “ريکپوت” شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر تصريح کرد: پس از حضور ماموران در منطقه مورد نظر ، سوداگران مرگ با مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آ نها درگير شدند که در اين حين قاچاقچيان مسلح با به جا گذاشتن دو دستگاه خودرو پژو 405 و يک دستگاه سمند از محل متواري شدند.

جليليان تصريح کرد: ماموران در بازرسي دقيق از اين خودرو ها 402 کيلو ترياک را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر در پايان خاطرنشان کرد: يکي از ماموريت هاي مهم پليس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلاي خانمانسوز جامعه است و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم و قاطع خواهد بود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *