رشد ۳۱ درصدی فعالیت های ارزی بانک سپه

 

عضو هیات مدیره بانک سپه از رشد ۳۱ درصدی فعالیت های ارزی این بانک در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازخبرهای بانکی، مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه با اشاره به پتانسیل ها، توان و تخصص ارزی موجود در مجموعه این بانک اظهار داشت: بانک سپه همواره یکی از اثرگذارترین بانک های کشور در عرصه فعالیت های ارزی است.

وی مجموعه فعالیت ارزی بانک سپه در ده ماهه سال ۹۴ را ۲ میلیارد و ۸۲۸ میلیون و ۳۶۶ هزار دلار عنوان کرد و گفت: این میزان فعالیت ارزی در ده ماهه سال ۹۵ با ۳۱ درصد رشد به ۳ میلیارد و ۷۱۶ میلیون و ۱۲۷ هزار دلار رسیده است.

عضو هیات مدیره بانک سپه اظهار داشت: مجموع گشایش اعتبارات اسنادی بانک سپه از ۸۳۳ میلیون و ۳۸۳ هزار دلار در ده ماهه سال ۹۴ به ۱ میلیارد و ۸۳۷ میلیون و ۲۲۰ هزار دلار در ده ماهه سال ۹۵، بروات اسنادی از ۵۵۱ میلیون و ۳۲۹ هزار دلار در ده ماهه سال ۹۴ به۵۹۸ میلیون و ۶۳۵ هزار دلار در ده ماهه سال ۹۵ و مجموع حواله های ارزی -کالایی صادر شده توسط بانک سپه از ۱ میلیارد و ۴۴۳ میلیون و ۶۵۳ هزار دلار در ده ماهه سال ۹۴ به ۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون و ۲۷۲ هزار دلار در ده ماهه سال ۹۵ افزایش پیدا کرده است.

عضو هیات مدیره بانک سپه در ادامه با اشاره به تلاش این بانک برای کمک به بخش مولد و اشتغال زای کشور اظهار داشت: بانک سپه به دلیل اهتمام و تلاش در راستای اجرای پروژه های ملی و استراتژیک به اذعان مسئولین عالی رتبه اجرایی کشور به بازوی توانای دولت در تحقق اهداف اقتصادی بدل شده است.

پرتوافکنان با تاکید بر بخشنامه جدید بانک مرکزی درخصوص تسهیل فعالیت های ارزی فعالان اقتصادی که ۱۱ دی ماه به بانک ها ارسال شده اظهار داشت: این بخشنامه از سوی بانک سپه به تمام شعب و ادارات خود ابلاغ و اجرایی شده است.بدیهی است اقدامات گسترده بانک مرکزی ج.ا.ا در تسهیل فعالیت های ارزی و گشایش امور یکی از دلایل اصلی رشد عملکرد بخش ارزی بانک می باشد.

وی تاکید کرد: بخشنامه اخیر بانک مرکزی ج.ا.ا با هدف تثبیت و کنترل نرخ ارز از طریق گشایش اعتبارات اسنادی توسط مشتریان نقش اساسی در آرامش بازار ارز دارد و با ابلاغ بخشنامه تاثیر آن به وضوح

مشهود است مشتریان می توانند برای بهره مندی از مزایای بخشنامه اخیر و گشایش اعتبارات اسنادی به شعب این بانک مراجعه نمایند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *