محموله 5 ميلياردي قاچاق در خرم آباد توقيف شد

 جانشين فرمانده انتظامي استان ، از توقيف دو دستگاه كاميون و كشف انواع کمپوت ، تمر هندي و دلستر به ارزش پنج ميليارد ريال در آزاد راه خرم زال ، خبر داد .
به گزارشسادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ “علي احمدي تبار ” گفت : ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز آگاهي لرستان در راستاي اجراي طرح ها و مبارزه با ورود و خروج كالاي قاچاق ، در آزاد راه خرم آباد – انديمشك حين كنترل خودروهاي عبوري به دو دستگاه كاميون مظنون شده و آنان را توقيف كردند.

وي افزود: ماموران در بازرسي از دو محموله توقيفي 41 هزار و 18 قوطي كمپوت و ماءالشعير و 14هزار و 650 بسته تمر هندي فاقد اسناد مثبت گمركي كه از استان هاي جنوبي به مقصد پايتخت بارگيري شده بود را كشف كردند .

احمدي تبار با بيان اين كه بنا بر اظهارات كارشناسان مربوطه ، ارزش ريالي محموله مكشوفه 5 ميليارد ريال برآورد شده است ، افزود : در اين رابطه دو راننده خاطي جهت سير مراحل قانوني به مراجع ذيصلاح معرفي شدند .

جانشين فرمانده انتظامي لرستان در پايان ازشهروندان خواست ؛ در صورت مواجه با هرگونه مورد مشکوک در خصوص فعاليت مجرمانه قاچاقچيان ،مراتب را در اسرع وقت به فوريت هاي پليسي 110 اعلام و پليس را در اين خصوص ياري دهند .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *