کشف کالاي قاچاق 2 ميلياردي در بندرعباس

فرمانده انتظامي شهرستان بندرعباس از کشف انواع کالاهاي قاچاق به ارزش دوميليارد و 962ميليون ريال خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ “محمد اسماعيل مشايخ” گفت: به دنبال کار اطلاعاتي گسترده مأموران انتظامي شهرستان و با تحقيقات انجام شده مبني بر بارگيري کالاهاي قاچاق در ساحل گچين، پيگيري موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وي افزود: با هماهنگي قضائي و تشکيل چند اکيپ عملياتي، مأموران انتظامي شهرستان در يک عمليات ضربتي با توقيف دو فروند قايق و چهار دستگاه خودرو،120هزار نخ سيگار،12 حلقه لاستيگ بزرگ و پنج دستگاه يخچال قاچاق به ارزش يک ميليارد و 250 ميليون ريال کشف کردند.

اين مسئول انتظامي با اشاره به اينکه طي عملياتي ديگر در بازرسي از يک دستگاه کاميون کشنده در ايستگاه بازرسي شهيد ميرزايي، سه هزار و 138 ثوب البسه قاچاق کشف شد ، اذعان داشت: ارزش محموله قاچاق مکشوفه يک ميليارد و 200ميليون ريال برآورد شده است که يک متهم در اين زمينه دستگير شد.

سرهنگ مشايخ با بيان اينکه همچنين با تلاش مأموران انتظامي پاسگاه جلابي و حسنلنگي،  941 ثوب البسه،هزار و 410 جين جوراب،240 ليتر روغن زيتون،450 عدد قرص روانگردان، هزار و 349 پاکت آبميوه و 290 هزار نخ سيگار قاچاق به ارزش 512 ميليون ريال کشف شد، تصريح کرد: در اين راستا دو متهم دستگير و سه دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسيکلت توقيف شد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *