سارقان مسلح طلافروشي گاليكش گلستان با 13 كيلو طلا در سمنان دستگيرشدند

 فرمانده انتظامي استان از دستگيري هر سه عضو باند سرقت مسلحانه با 13 كيلوگرم طلا و چندين قبضه اسلحه و نارنجك خبرداد و گفت: سارقان در آخرين جنايت خود در گاليكش استان گلستان به يك طلافروشي دستبرد زدند.
به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار “روح الامين قاسمي” اظهارداشت: طرح ايست و كنترل پليس ، شب گذشته با همكاري پليس امنيت عمومي، آگاهي و مبارزه با موادمخدر استان در مقابل پليس راه سمنان_دامغان اجرا شد.

سردار قاسمي افزود: ماموران ساعت 20:15 هنگام كنترل خودروها به يك دستگاه سواري سمند با سه سرنشين مرد مشكوك شده و خودرو را متوقف كردند.

به گفته قاسمي، دو تن از سرنشينان به محض پياده شدن قصد تيراندازي به سمت ماموران را داشتند كه با واكنش برق آساي پليس فرصت هيچ گونه اقدامي نيافتند.

اين مسئول انتظامي تصريح كرد: در اين عمليات هر سه سرنشين خودرو دستگير و براي بررسي كامل به پليس آگاهي استان منتقل شدند.

قاسمي از كشف 13 كيلو و 100 گرم طلا و جواهر و سه قبضه سلاح به همراه تعداد قابل توجهي مهمات جنگي در بازرسي از خودرو متهمان خبرداد.

وي ادامه داد: در بررسي هاي تكميلي مشخص شد اعضاي اين باند  در آخرين سرقت خود، چهاردهم ارديبهشت امسال به يك طلافروشي در شهرستان گاليكش استان گلستان دستبرد زدند.

سردار قاسمي به اعتراف صريح سارقان مسلح به جرمشان اشاره و اضافه كرد: اعضاي اين باند پس از سرقت طلافروشي در مسير فرار خود نيز با تيم گشتي پليس درگير و در ادامه به تهران متواري شدند.

فرمانده انتظامي استان سمنان با قدرداني از ماموراني كه با آمادگي و هوشياري خود مانع ادامه جنايات اين باند شدند تاكيد كرد: پليس تمام توان و امكانات خود را براي امنيت و آرامش مردم و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومي به كار مي گيرد.

به گفته وي، متهمان پس از تكميل تحقيقات براي ادامه رسيدگي به پليس آگاهي استان گلستان تحويل داده شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *