120 فقره سرقت در پرونده سارق درون خودرو

فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري يك سارق و اعتراف وي به 120 فقره سرقت درون خودرو خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “احمد علي گودرزي” گفت: مأموران كلانتري ” مدرس” شيراز مطلع شدند شخصي به هويت ” م- خ” که از سارقان سابقه دار مي باشد، مدتي است از زندان آزاد و فعاليت مجرمانه خود را در زمينه سرقت درون خودرو و خريد و فروش اموال مسروقه آغاز كرده است.

وي ادامه داد: مأموران پس از هماهنگي با مقام قضائي منزل اين متهم را شناسايي و مورد بازرسي قرار دادند كه در نتيجه آن مقادير زيادي اموال مسروقه و مدارک هويتي افراد مختلف کشف، متهم مورد نظر دستگير و به كلانتري انتقال داده شد.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه متهم در تحقيقات اوليه به 20 فقره سرقت درون خودرو اعتراف كرد، افزود: پرونده جهت ادامه تحقيقات به پليس آگاهي استان ارسال كه پس از استعلام هاي انجام شده مشخص شد متهم داراي پنج فقره سابقه کيفري به اتهام سرقت و تحصيل مال مسروقه مي باشد.

گودرزي گفت: در نهايت پيرامون جرايم ارتکابي از اين متهم تحقيقات جامع توسط مأموران پليس آگاهي انجام گرفت كه علاوه بر سرقتهاي قبلي به 100 فقره سرقت درون خودرو ديگر اقرار كرد ؛ با راهنمايي وي صحنه هاي سرقت بازسازي و تا کنون تعداد 47 نفر از مالباختگان شناسايي و اموال مسروقه كشف شده به آنان تحويل داده شد.

وي با بيان اينكه تحقيقات تكميلي پليس در اين خصوص همچنان ادامه دارد، به مردم توصيه كرد: خودرو خود را به سيستم هاي پيشگيري از سرقت مانند دزدگير ، سوئيچ مخفي و … مجهز كنند و درصورت مشاهده يا اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمان، موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش كنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *