محمدی راد: هرکسی سرخود را می‌گرفت قبول می‌کردم به جز حسینی


رحمان محمدی راد - هاوش گنبد

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد گفت: هرکسی به غیر از امیر حسینی سرخود را می‌گرفت و روی زمین دراز می‌کشید باور می کردم اما با شناختی که دارم او را باور نمی‌کنم.

رحمان محمدی راد در گفت وگو با سادس درباره نیمه تمام ماندن بازی دو تیم هاوش گنبد و شهرداری تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال گفت: از لحاظ کیفی شاهد بازی خوبی بودیم  و قبل از توقف بازی شاهد یک دیدار پایاپای از سوی دو تیم بودیم. متاسفانه به دلیل اتفاقی که افتاد بزرگنمایی صورت گرفت و قضیه آن طوری نبود که اعلام شد. یک سکه از سوی تماشاگران پرتاب شد و اینکه گفته می‌شود شی نوک تیز بوده است درست نیست.

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد ادامه داد: سال هاست که در اکثر سالن ها سکه پرتاب می‌شود و این اتفاق خیلی عجیبی نیست. بعد از اینکه این اتفاق در بازی دیروز رخ داد ناظر بازی را متوقف کرد و خواست جو سالن را آرام کند اما بازیکنان شهرداری تبریز قبول نکردند که به بازی برگردند. ما حتی یک ساعت و نیم هم منتظر ماندیم که حریف به بازی برگردد اما این اتفاق رخ نداد.

محمدی راد با بیان اینکه تحریک دو بازیکن تبریزی باعث این اتفاق شد گفت: امتیاز ۱۳-۱۱ به نفع ما بود که این اتفاق رخ داد. دو بازیکن تبریز با برخی از حرکات خود بازیکنان ما را تحریک کردند و همین باعث شد که تماشاگرانی که اکثرا جوان و نوجوان هستند تحت تاثیر قرار بگیرند.

او ادامه داد: امیر حسینی پاسور تیم شهرداری تبریز بعد از اینکه ما امتیاز گرفتیم سر خود را گرفت و روی زمین دراز کشید. من نمی‌خواهم قضاوت کنم اما براساس شناخت و تجربه ای که دارم باید بگویم که هرکسی به جز او روی زمین دراز می کشید قبول می‌کردم اما حسینی را قبول نمی‌کنم. آن‌ها خواستند بازی را متوقف کنند و جو سالن را برهم بزنند.

محمدی راد درباره رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال نیز گفت: من نمی‌دانم رای کمیته انضباطی چه چیزی است. حرف من این است که جو سالن آن‌طور نبود که بازی را متوقف کنند. آن ها چون حس کردند نمی توانند بازی را ببرند این کار را کردند و اینکه هدفشان چه بود را نمی دانم. امیدوارم واقعیت به خوبی بیان شود.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *