فضاي مجازي جوانان را به انحراف مي کشاند/ آسیب های فضای مجازی از مواد مخدر، سرقت و ديگر مسائل اجتماعي بيشتر و مهم تر است

اقدامات موثر پليس كيش قابل تقدير است. رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت: نيروي انتظامي جمهوري اسلامي به ويژه در جزيره کيش به خوبي عمل کرده و موفقيت هاي زيادي را به دست آورده است و ما قدردان اين زحمات هستيم.

به گزارش سادس آيت الله “احمد جنتي” در ديدار با فرمانده انتظامي ويژه کيش اظهار کرد: فضاي مجازي بر روي عقايد، افکار و اخلاق جوانان تاثير مي گذارد و بايد موفقيت هايي که در مبارزه با اين پديده در کيش کسب کرده ايد را در اختيار ديگران قرار دهيد تا آنان نيز از اين تجارب بهره مند شوند.

وي با تاکيد بر اينکه فضاي مجازي يکي از مسائل روز کشور و نظام است، گفت: با همکاري مسئولان منطقه اقدامات خوب و ارزنده اي انجام شده که آثار ماندگاري خواهد داشت.

آيت الله جنتي با بيان اينکه جزيره کيش با يک محدوده مشخص جاي کار بسيار دارد که اين کارها را در هر کجاي کشور نمي توان انجام داد ابراز اميدواري کرد که کيش،جزيره نمونه اي براي ساير نقاط کشور باشد.

وي به اهميت مسائل قانوني و شرعي اشاره کرد و گفت: رعايت مسائل قانوني مهم است ، در مسائل شرعي نيز بايد خدا را در نظر گرفت چرا که نخست بايد مقابل او پاسخگو باشيم و پس از آن به مسئولان بالا دستي پاسخ بدهيم .

رئيس مجلس خبرگان رهبري با تاکيد بر اينکه فضاي مجازي جوانان را به انحراف مي کشاند و خطر آن از مواد مخدر، سرقت و ديگر مسائل اجتماعي بيشتر و مهم تر است، گفت که بايد با تمام توان براي مقابله با آسيب هاي احتمالي آن اقدام کرد .

تامين امنيت اخلاقي جامعه، يکي از ماموريت هاي اصلي پليس کيش

سرهنگ “رحيم جهانبخش” فرمانده انتظامي ويژه کيش نيز در اين ديدار گفت: بالاترين افتخار ما اين است که سرباز ولايت و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستيم.

وي به 6 اولويت کاري پليس در سال جاري اشاره کرد و افزود: توجه به منويات مقام معظم رهبري در اقتصاد مقاومتي يکي از اين اولويت هاست .

وي بحث قاچاق کالا توسط سودجويان را يکي ديگر از موضوعات مورد توجه عنوان کرد و گفت: نقش پليس در اين زمينه بسيار پررنگ است ، در دريا و حوزه درياباني کيش مقابله با هر گونه قاچاق به سواحل ايران را در دستور کار قرار داديم که برخورد مناسبي نيز در اين زمينه صورت گرفته است .

فرمانده انتظامي ويژه كيش به فرامين رهبر معظم انقلاب در زمينه قاچاق اشاره کرد و گفت : با تلاش هاي صورت گرفته در سال جاري بيش از 15 ميليارد تومان کالاي قاچاق که از بندرهاي مختلف از جمله امارات ،دوبي و جبل علي به مقصد سواحل بوشهر بارگيري شده بود کشف و توقيف شده است.

وي گفت : اينکه اموال مردم در امنيت باشد موضوع مهمي است که پليس کيش بدان توجه کرده است و از ابتداي سال تا کنون 22 در صد کاهش سرقت داشتيم .

سرهنگ جهانبخش با اعلام اينکه در زمينه کاهش سرقت در ايران اول هستيم اظهار کرد : 53 درصد از اموال مسروقه را به صاحبان آنها بازگردانده ايم .

جهانبخش به افزايش 30 درصدي کشف مواد مخدر اشاره کرد و گفت : نيروي انتظامي تلاش زيادي در اين راستا انجام داده  و از سوي ديگر در زمينه انهدام باندهاي قاچاق تمرکز ما بر روي کشف مواد مخدر صنعتي بوده که اقدامات خوبي نيز در اين راستا انجام شده است .

وي موضوع عفاف و حجاب را از اولويت هاي ديگر پليس برشمرد و افزود : يکي از مهم ترين رسالت هاي ما که بر آن تاکيد شده دفاع از ارزش هاست؛ در جزيره کيش بيش از 40 هيئت مذهبي وجود دارد که مشارکت اين هيئت ها در فريضه امر به معروف و نهي از منکر به خوبي انجام مي گيرد و در بازارها نيز بانوان بسيجي به صورت داوطلب اين فريضه را انجام مي دهند که در بسياري از حوزه ها مردم از ما جلوتر هستند.

فرمانده انتظامي ويژه کيش تامين امنيت اخلاقي جامعه را يکي از ماموريت هاي اصلي پليس کيش عنوان کرد و گفت : با همکاري خوب مردم و نهادهاي فرهنگي توانسته ايم در تامين امنيت اخلاقي جزيره قدم برداريم .

بهبود معيشت کارکنان و تعالي رفتار کارکنان ديگر اولويتي بود که سرهنگ جهانبخش بدان اشاره کرد و گفت : با وجود علما و چهره هاي برجسته فرهنگي در کيش فرصتي فراهم شده است تا از محضر آنها در اين راستا بهره بگيريم .#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *