پوچتینو: بهترین نمایش فصل مان را ارائه کردیم


مائوریسیو پوچینو

سرمربی تاتنهام معتقد است که تیمش برابر واتفورد با ارائه زیباترین بازی فصل توانسته است سه امتیاز این مسابقه را کسب کند.

به‌ گزارش ‌سادس ‌و ‌به نقل از دیلی میل، تاتنهام موفق شد در هفته‌ نوزدهم با برتری پر گل چهار بر یک، واتفورد را در هم بکوبد تا اولین دیدار سال ۲۰۱۷ میلادی و با پیروزی شاگردان مائوریسیو پوچتینو همراه باشد.

پوچتینو بعد از پیروزی با ارزش تیمش گفت‌: باید بگویم یکی از بازی‌های بی نقص خودمان را ارائه دادیم و به آن چه که شایسته بود دست پیدا کردیم. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. در نیمه نخست، فوق‌العاده‌ بودیم و بهترین بازی فصل مان را ارائه دادیم. از این جهت خیلی خوشحالم که یکی از بازی‌های  سخت فصل را انجام دادیم. بازی در زمین واتفورد کار آسانی نیست ولی بازیکنانم واکنش خوبی از خود نشان دادند و بازی را به پایان بردیم.

پوچتینو اضافه کرد: یک بازی بسیار مهم در انتظارم است. بازی برابر چلسی روز چهارشنبه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. باید نشان بدهیم جایگاه مان در جدول رده‌بندی کجاست. تا جایی که بتوانم به بازیکنانم استراحت می‌دهم تا برای آن بازی مشکلی نداشته باشند چون بازی ما برابر چلسی خیلی مهم است. می دانیم برابر چه تیمی به میدان می‌رویم. آنها ۱۳ بازی اخیر خود را پیروز شدند و اکنون با اعتماد به نفس بالایی در برابر ما قرار می‌گیرند ولی ما فقط برای کسب سه امتیاز به زمین مسابقه خواهیم رفت و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

سرمربی تاتنهام در پایان گفت‌: حتی در بازی رفت نیز شایسته کسب پیروزی بودیم اما متاسفانه شرایط برای ما به گونه‌ای دیگر رقم خورد. حالا باید جبران کنیم انتقام آن شکست را بگیریم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *