وضعیت آموزشی کارکنان به طور مستمر رصد شود

فرمانده انتظامی استان تأکید کرد: ارزیابی از آموزش های داده شده در قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش در دستور کار مسئولان باشد وضعیت آموزشی کارکنان به طور مستمر رصد شود.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “منوچهر امان اللهی” در هفدهمین جلسه قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش و پانزدهمین جلسه گروه علمی انتظامی استان ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات انجام شده نوسط معاونت تربیت و آموزش و همه دست اندرکاران حوزه آموزش، اظهار داشت: پیشرفت و بهبود در عملکردها به وضوح مشخص و بیانگر اقدامات موثر در این حوزه است.

وی افزود: آموزش باید در اولویت اقدامات و برنامه های کلیه فرماندهان، رؤسا و مدیران قرار گیرد و با شناسایی نقاط ضعف و موانع موجود در جهت رفع آنها تلاش شود، همچنین می بایست در ابتدا مطالب و موارد آموزشی مورد نیاز کارکنان هر واحد به ویژه واحد های اجرایی، شناسایی و احصا شود، سپس با برنامه ریزی و بر اساس اولویت بندی انجام شده اقدام گردد.

مقام ارشد انتظامی استان تأکید کرد: ارزیابی از آموزش های داده شده در قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش در دستور کار مسئولان باشد و وضعیت آموزشی کارکنان به طور مستمر رصد شود.

وی با بیان اینکه نحوه پاسخگویی به مراجعان باید یکی از اولویت های قرارگاه تربیت و آموزش باشد، ادامه داد: ایجاد تحول در کوپ بسیار مهم است و باید علاوه بر مرکز استان در شهرستان ها نیز این امر برجسته و اقدامات شاخص و قابل توجهی انجام شود تا شاهد ایجاد تحول در کوپ باشیم.

فرمانده انتظامی استان رعایت نظم و انضباط در واحدها و توجه به وضعیت ظاهری کارکنان را از موارد مهم تلقی کرد و گفت: مسؤلان یگان ها می بایست به این موضوع بپردازند، چراکه هیچ گونه مسامحه ای در این امر پذیرفته نیست.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *