وضعيت آموزشي کارکنان به طور مستمر رصد شود

فرمانده انتظامي استان تأکيد کرد: ارزيابي از آموزش هاي داده شده در قرارگاه جهادي ارتقاي تربيت و آموزش در دستور کار مسئولان باشد وضعيت آموزشي کارکنان به طور مستمر رصد شود.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “منوچهر امان اللهي” در هفدهمين جلسه قرارگاه جهادي ارتقاي تربيت و آموزش و پانزدهمين جلسه گروه علمي انتظامي استان ضمن تقدير از فعاليت ها و اقدامات انجام شده نوسط معاونت تربيت و آموزش و همه دست اندرکاران حوزه آموزش، اظهار داشت: پيشرفت و بهبود در عملکردها به وضوح مشخص و بيانگر اقدامات موثر در اين حوزه است.

وي افزود: آموزش بايد در اولويت اقدامات و برنامه هاي کليه فرماندهان، رؤسا و مديران قرار گيرد و با شناسايي نقاط ضعف و موانع موجود در جهت رفع آنها تلاش شود، همچنين مي بايست در ابتدا مطالب و موارد آموزشي مورد نياز کارکنان هر واحد به ويژه واحد هاي اجرايي، شناسايي و احصا شود، سپس با برنامه ريزي و بر اساس اولويت بندي انجام شده اقدام گردد.

مقام ارشد انتظامي استان تأکيد کرد: ارزيابي از آموزش هاي داده شده در قرارگاه جهادي ارتقاي تربيت و آموزش در دستور کار مسئولان باشد و وضعيت آموزشي کارکنان به طور مستمر رصد شود.

وي با بيان اينکه نحوه پاسخگويي به مراجعان بايد يکي از اولويت هاي قرارگاه تربيت و آموزش باشد، ادامه داد: ايجاد تحول در کوپ بسيار مهم است و بايد علاوه بر مرکز استان در شهرستان ها نيز اين امر برجسته و اقدامات شاخص و قابل توجهي انجام شود تا شاهد ايجاد تحول در کوپ باشيم.

فرمانده انتظامي استان رعايت نظم و انضباط در واحدها و توجه به وضعيت ظاهري کارکنان را از موارد مهم تلقي کرد و گفت: مسؤلان يگان ها مي بايست به اين موضوع بپردازند، چراکه هيچ گونه مسامحه اي در اين امر پذيرفته نيست.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *