تاکيد بر ارتقاء آمادگي رزمي و جسمي سربازان / سربازان غيور، حافظان نظم و امنيت هستند

فرمانده نيروي انتظامي بر ارتقاء آمادگي رزمي و جسمي سربازان تاکيد و به آنان توصيه کرد: با ورزش روح خود را بسازيد و با توانمندي جسمي و روحي بالا، ماموريت هاي خود را انجام دهيد.

به گزارش  سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “حسين اشتري” عصر امروز با حضور در مرکز آموزش مرزباني “محمد رسول الله ” ناجا در بيرجند با کارکنان اين مرکز ديدار و از آمادگي ، توان رزمي و دفاعي آن بازيد کرد.

فرمانده ناجا با بيان اينکه در اين مرکز، حدود دو هزار و 500 نفر از جوانان ايران اسلامي در حال آموزش هستند، گفت: جواناني که نه تنها براي يک دوره کوتاه در خدمت نيروي انتظامي هستند بلکه افتخار يک نسل و عزت ايران اسلامي به شمار مي آيند.

وي با اشاره به اينکه جوانان امروز از ظرفيت بالايي برخوردارند و داراي افتخارات زيادي هستند، گفت: لباس مقدس سربازي بر تن جوانان غيور مردي است که براي برقراري امنيت، نظم و آرامش کشور تلاش مي کنند که بايد به داشتن چنين عزيزان دلير مرد افتخار کرد.

فرمانده ناجا خطاب به سربازان گفت: بعد از گذراندن دوره مقدس سربازي براي زندگي آماده تر خواهيد شد و با تلاش و همت خود ميهن اسلامي و کشور سرافراز ايران را مي سازيد؛ براساس ديدگاه دين مبين اسلام، نظام مقدس جمهوري اسلامي و نيز مقام معظم رهبري (مدظله العالي) از جوانان به عنوان بالاترين سرمايه هاي کشور ياد شده است.

سردار اشتري افزود: فرماندهي معظم کل قوا، ديدار خود با جوانان را به عنوان بهترين لحظات زندگي شان ياد مي کنند.

وي ادامه داد: در کشورمان به داشتن منابع، تجهيزات، امکانات و نيز سرزمين کهن و تاريخي خود افتخار مي کنيم اما شما جوانان غيور، بالاترين افتخار و مهمترين سرمايه انساني کشور به شمار مي آييد.

فرمانده ناجا بر اهميت آموزش و نقش تاثيرگذار آن در اجراي ماموريت ها اشاره کرد و گفت: با پيگيري هاي مستمر، قرارگاه آموزش جهادي در ناجا راه اندازي شد که نتيجه آن کاهش تلفات و خسارات در نيروي انتظامي بوده است.

وي خطاب به سربازان مرکز آموزش مرزباني “محمد رسول الله ” ناجا، گفت: به هر ميزان که آموزش ها را به نحو احسنت فرا بگيريد قطعاً در زمان خدمت نيز براي شما مفيد است به گونه اي که اشراف بالاتري در اجراي ماموريت هاي خود خواهيد داشت لذا بايستي با چشمي باز و توانمندي بالا، بنيه دفاعي خود را ارتقاء دهيد.

سردار اشتري در ادامه به سربازان توصيه کرد: در دوران خدمت هرچه مي توانيد بر معنويت خود بيافزاييد زيرا محيط شما، محيطي معنوي و جهادي است که عطر شهيد گمنام، فضا را عطرآگين کرده است.

اين مقام عالي انتظامي کشور بر ارتقاء آمادگي رزمي و جسمي سربازان تاکيد و به سربازان توصيه کرد: با ورزش روح خود را بسازيد و با توانمندي جسمي و روحي بالا، ماموريت هاي خود را انجام دهيد.

وي بيان کرد: با حضور شما سربازان و همه رزمندگان عزيز در مرزباني و انتظامي، امنيت کشور مثال زدني است.

سردار اشتري ادامه داد: من از مردم شريف استان خراسان جنوبي و مرزنشينان شيعه و سني که تحت لواي جمهوري اسلامي ايران در کنار يکديگر به فکر آباداني و پيشرفت کشور هستند، تشکر مي کنم.

فرمانده ناجا در خاتمه گفت: دشمن با توجه به قدرت و بنيه دفاعي ما نمي تواند قصد شومي براي کشورمان داشته باشد؛ قدرت دفاعي، تجهيزاتي و نيروي متدين و آماده به رزم ما از هر تهديد جلوگيري مي کند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *