کلاهبردار 30 ميلياردي توسط پليس شوش دستگير شد

 فرمانده انتظامي استان از دستگيري کلاهبرداري که به شگرد هاي مختلف مبلغ 30 ميليارد ريال از مردم کلاهبرداري کرده بود در شهرستان شوش خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “محمدرضا اسحاقي” در بيان جزئيات خبر گفت: ماموران پليس فرماندهي انتظامي شهرستان شوش در پي کسب خبري مبني وجود فردي در شهر “شاوور” از توابع شهرستان شوش که از مردم مبالغ زيادي در عناوين مختلف در سال هاي گذشته کلاهبرداري کرده بود مطلع شدند و بلافاصله موضوع را جهت دستگيري کلاهبردار در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: در اين راستا ماموران انتظامي کلانتري 12 شاوور پس از شناسايي مخفيگاه اين کلاهبردار در يک عمليات غافلگيرانه وي را در مخفيگاهش دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان خوزستان ادامه داد: متهم دستگير شده با شگرد هاي مختلف و معرفي افراد براي دريافت وام و عناوين ديگر مبلغ 30 ميليارد ريال از افراد کلاهبرداري و به مدت چهار سال متواري شده بود.

اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد: متهم دستگير شده در بازجويي هاي فني ماموران پليس به بزه انتسابي خود اعتراف که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي  معرفي شد.

سردار اسحاقي در خاتمه با هشدار به شهروندان از آنان خواست: در عقد قرار داد و تفاهم نامه هاي همکاري مالي و فعاليت هاي اقتصادي با افراد، شرکت ها و موسسات ، نسبت به استعلام قانوني يا غير قانوني بودن آنان از مراکز رسمي و مورد تاييد اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند//.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *