امنيت و آرامش مردم نهبندان در سايه تلاش شبانه روزي مرزبانان و پليس/ ابلاغ سلام مردم نهبندان به مقام معظم رهبري

امام جمعه شهرستان “نهبندان” گفت: امنيت در اين منطقه به حدي است که حتي در نقطه صفر منطقه مي توان با آرامش کامل تردد و استراحت کرد، که اين در سايه زحمات شبانه روزي نيروهاي مخلص در مرزباني و انتظامي به دست آمده است.

به گزارش  سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس ، حجت الاسلام والمسلمين “عباسعلي خزاعي” امام جمعه شهرستان نهبندان در ديدار با سردار “اشتري” فرمانده ناجا از تأمين امنيت پايدار در شهرستان و مرزهاي اين منطقه تقدير و تشکر کرد و اظهار داشت: نهبندان، جنوبي ترين شهرستان استان خراسان جنوبي با موقعيت خاص جغرافيايي که نعمت امنيت اين شهر بحمدالله با تلاش کارکنان هنگ مرزي و انتظامي نهبندان تأمين شده است.

وي ادامه داد: امنيت در اين منطقه به حدي است که حتي در نقطه صفر منطقه مي توان با آرامش کامل تردد و استراحت کرد، که اين در سايه زحمات شبانه روزي نيروهاي مخلص در مرزباني و انتظامي به دست آمده است.

امام جمعه نهبندان، مشکلاتي نظير خشکسالي، اعتياد و مواد مخدر، قرار گرفتن در مسير ترانزيت مواد افيوني را از چالش هاي امنيتي و اجتماعي منطقه برشمرد و عنوان کرد: کارکنان نيروي انتظامي و مرزباني در امورات فرهنگي نيز به خوبي در اين شهرستان ايفاي نقش کرده و در کنار توليد امنيت در امر فرهنگ سازي نيز فعال هستند.

خزاعي، نبود امکانات صنعتي و بيکاري را از عوامل مهم معضلات اجتماعي شهرستان نهبندان عنوان و تصريح کرد: با برنامه ريزي مسئولان و اولويت بندي در تخصيص اعتبارات مي توان ضريب نفوذ امنيت را در اين شهرستان ارتقاء داد.

امام جمعه شهرستان نهبندان، سلام مردم اين شهر را با واسطه فرمانده نيروي انتظامي به رهبر معظم انقلاب ابلاغ و براي ايشان و کارکنان خدوم نيروي انتظامي طلب دعاي خير و رحمت کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *