کشف 3 تن و 618 کيلوگرم موادمخدر در گلستان/ دشمن با سلاح مواد مخدر، آينده جوانان جامعه را نشانه گرفته است

 

 فرمانده انتظامي استان با اعلام کشف سه تن و 618 کيلوگرم موادمخدر در 9 ماهه امسال، بيان کرد: دشمنان با سلاح مواد مخدر، آينده سازان جامعه را نشانه گرفته اند.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس،سردار ”علي اکبر جاويدان” در کمسيون پشتيباني مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با اشاره به اينكه نيروي انتظامي استان طي سال‌هاي گذشته و حال در راه مبارزه با مواد مخدر بهترين نيروهاي خود را تقديم اسلام و انقلاب كرده است، گفت: مواد مخدر، فتنه و تاكتيك استكبار جهاني است و آنها با رواج اين پديده شوم در جامعه قصد دارند جوانان اين مرز و بوم را به سمت ناهنجاري هاي اجتماعي سوق دهند.

وي از مواد مخدر به عنوان بزرگترين عامل ضد توسعه در عرصه‌‏هاي اجتماعي، فرهنگي، سياسي و اقتصادي ياد کرد و افزود: اين معضل، موجب شده كه با باري از ‏مشكلات در حوزه اعتياد مواجه شويم، به گونه‌اي كه سهم عمده‌اي از بيماري‌ها و جرايم رخداده به اين پديده شوم ‏ارتباط دارد.

سردار جاويدان، نوجوانان و جوانان را اولين و مهمترين قشر آسيب‌پذير جامعه در برابر مواد مخدر عنوان کرد و افزود: امروز سلاح دشمنان به دست قاچاقچيان مواد مخدر، جوانان و آينده سازان اين مملکت را نشانه گرفته است.

وي، ترويج موادمخدر را يكي از پرهزينه ترين معضلات اجتماعي دانست و ادامه داد: خساراتي كه اين معضل در جامعه مي‌گذارد، بسيار زيان‌بار است؛ چراكه نيروي جوان جامعه را از چرخه توليد خارج مي‌كند.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به انهدام 42 باند مواد مخدر و كشف بيش از سه تن و 618 كيلو گرم مواد مخدر از ابتداي سال جاري در گلستان، گفت: كشف اين مقدار مواد، طي اين مدت در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 151 درصد رشد داشته است.

سردار جاويدان با اشاره به رشد 6درصدي دستگيري قاچاقچيان موادمخدر، خاطرنشان كرد: طي اين مدت 104 دستگاه خودرو و 49 دستگاه موتورسيکلت از متهمان توقيف شد.

وي افزود: امنيت پايدار، زماني محقق مي‌شود که مشارکت مردم را به همراه داشته باشد، ما به عنوان پل ارتباطي بين مردم و پليس بر آنيم تا بتوانيم با استفاده از ظرفيت بي­بديل سرمايه‌هاي اجتماعي، ماموريت‌هايي را که به عهده داريم به نحو احسن انجام دهيم .

فرمانده انتظامي گلستان در پايان، ترويج موادمخدر را يكي از مهم‌ترين اهداف دشمنان در به تباهي كشاندن فرزندان ايران اسلامي دانست و تصريح كرد: همه دستگاه‌ها، نهاد‌ها و اقشار مختلف مردم بايد در راستاي مبارزه با موادمخدر بسيج شوند تا بتوانيم با كمك همديگر اين پديده شوم را ريشه كن كنيم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *