راه اندازی رسمی سایتی به نام «سادس»

پایگاه خبری سادس که فعالیت آزمایشی خود را در اسفند ماه گذشته و  در آستانه سال 1395 با هدف پوشش اخبار حوادث، جنایی و انتظامی آغاز کرده بود بعد از کسب مجوزهای لازم از هیات محترم نظارت بر مطبوعات و دریافت پروانه فعالیت دفتر رسانه از مدیر کل امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از امروز فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

این پایگاه خبری با حضور فعال در بيست و دومين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها جزو 800 رسانه برتر خبری کشور قرار گرفته بود و قرار است غیر از پوشش کلیه حوزه های خبری، به طور اختصاصی به انتشار خبرهای حوادث، جنایی و انتظامی بپردازد.

 

از آنجا که اعضای هیات تحریریه و شورای سیاست گذاری پایگاه خبری سادس از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم هستند این پایگاه خبری در نقش دوم فعالیت خود به عنوان پایگاه نشر معارف مکتب جعفری عمل خواهد کرد.

 

در خبر آغاز به کار این سایت آمده است، سادس از همین ابتدا بنادارد اصول اخلاقی را در کنار استانداردهای حرفه ای قرار دهد و تنها به منظور اعتلای ایران عزیزمان به انتشار اخبار امید بخش بپردازد البته بر ما حرجی نیست اگر گاهی نیز موظفیم به دلیل رسالت کارمان به نقد اتفاقات پیرامونی خویش و انعکاس موضوعاتی بپردازیم که برای مخاطب گزنده است.

انتشار اطلاعات ناقص و مسموم در خصوص رویدادهای مختلف ملی و بین المللی یکی از برنامه های کنونی بنگاه های خبرپراکنی است که در عصر کنونی ـ که به نام عصر اطلاعات نام گذاری شده است ـ شاهد رشد بی رویه آنها هستیم که به فراخور اهدافشان سیاه نمایی‏هایی را نیز در خصوص وضعیت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و… کشورمان داشته اند از همین رو با توکل به خدا آمده‏ایم تا آینده‏ای روشن را برای میهن مان تدوین کنیم.
در جشم انداز فعالیت مان بر آنیم که پل ارتباط مردم و مسئولان باشیم لذا از شما مخاطبان می‏خواهیم با سادس هم پیمان شوید و با تذکرات و پیشنهادات خود ما را در رسیدن به افق‏های نو رهنمون باشید.

ما در سادس بر این باوریم که پرسش و دانستن حق همه مخاطبان و شهروندان است لذا خود را ملزم می دانیم با کشف ابعاد تازه وقایع تنها به انتشار خبر بسنده نکرده و تحلیل و نقد مباحث روز را با کارشناسان زبده را در دستور کار خود قرار دهیم. آگاهی بخشی منصفانه و غیرمغرضانه خصوصا در حوزه اجتماعی و مذهبی، پایبندی به قانون اساسی، التزام به رکن مترقی ولایت فقیه، پرهیز از تعصبات حزبی و جناحی و وامداری از سیاستمداران خاص از مهم ترین مواضع مورد توجه در سایت خبری ـ تحلیلی سادس است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *