جلسه پر فراز و فرود مجمع ساليانه كشتي فارس‌


مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان قهرمانی کشور در مشهد‎

‌مجمع ساليانه هيئت كشتي استان فارس، به جلسه‌اي پر فراز و فرود تبديل شد و در آن قهرمان جهان و المپيك كشتي فرنگي، بر لزوم تغيير در سطح مديريت اين هيئت و تدوين و اجراي برنامه‌اي مطلوب براي رشد اين ورزش پرطرفدار تاکید کرد.

‌به گزارش ايسنا‌، مباحثي كه طي ماه‌هاي اخير پيرامون هيئت كشتي استان فارس و تغيير در سطح مديران اين هيئت، پشت درهاي بسته مطرح شده و در قالب حرف‌هاي غير رسمي‌ عنوان مي‌شد، در جلسه يكشنبه 12 ديماه مجمع ساليانه هيئت كشتي استان فارس‌ به شكلي علني طرح شد.

در اين جلسه و در حاليكه رئيس هيئت كشتي فارس مدعي رشد جايگاه اين استان در يكي از پر طرفدارترين رشته‌هاي ورزشي بود، اصلي‌ترين انتقاد اميد نوروزي، توقف كشتي، خصوصا كشتي فرنگي فارس بود.

زين‌العابدين عرب، رئيس 30 ساله هيئت كشتي استان فارس تاكيد دارد كه امروز كشتي اين استان از جايگاه نهم به هفتم صعود كرده و 102 ورزشكار اين رشته طي يك‌سال گذشته به اردوي تيم‌هاي ملي دعوت شده‌اند.

عرب معتقد است كه برگزاري 18 دوره مسابقات كشتي در استان فارس و ميزباني مسابقات فرنگي جهاني نيز از موارد درج شده در كارنامه هيئت كشتي استان فارس به‌شمار مي‌رود.

به گزارش ايسنا، اميد نوروزي، قهرمان جهان و المپيك كشتي فرنگي، اما نظر ديگري دارد و معتقد است كه لزوم تغيير در وضعيت كشتي استان فارس كاملا احساس مي‌شود.

او با بيان اينكه امروز فارس ملي پوشي در رده بزرگسالان تيم‌ ملي ندارد، اين موضوع را در كنار وضعيت سالن‌هاي كشتي و ورزشكاران اين رشته، نشان از ناتواني هيئت و لزوم تغيير در مسئولان آن دانست.

نورزي كه معتقد است كشتي فارس روند نابودي را طي مي‌كند، اعتقاد بر لزوم تغيير در هيئت رئيسه كشتي فارس را خواسته اغلب ورزشكاران و پيشكسوتان اين رشته ورزشي در فارس دانست و در اين ارتباط برگه‌هايي امضاء شده از سوي تعدادي را به مجمع ارائه كرد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *